arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

چگونه مردی الکلی با کمک اینستاگرام ثروتمند شده است؟

کسب درامد از اینستاگرام این روزها موضوع عجیبی نیست. بلکه بسیار رایج شده است. اما یک مرد الکلی تصمیم گرفته با روشی عجیب کسب درامد کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کسب درامد از اینستاگرام این روزها موضوع عجیبی نیست. بلکه بسیار رایج شده است. اما یک مرد الکلی تصمیم گرفته با روشی عجیب کسب درامد کند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی جهان را می توان اینستاگرام دانست. بسیاری از افراد تلاش می کنند با کمک اینستاگرام برای خود کسب درامد کنند. اما روش یک مرد الکلی در نوع خود منحصر به فرد است.

در حالی که اکثر ما از به اشتراک گذاشتن عکس های زشت یا با مشکلات ظاهری می ترسیم، یک مرد الکلی با به اشتراک این نوع عکسها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مرد با به اشتراک گذاشتن تصاویری از زمانی که با مصرف الکل دچار غش شده بود به اشتراک گذاشت. آینارس جانیس پولز ، 28 ساله به وضوح از الکلی بودن خود شرمنده نیست و تصاویر پرت شدن خود در گوشه و کنار شهر را به اشتراک گذاشته و لایک های پرشماری نیز گرفته است.

چگونه مردی الکلی با کمک اینستاگرام ثروتمند شده است؟

این ایده از زمانی به ذهنش رسید که همسرش او را تهدید کرد اگر باز هم در مصرف الکل زیاده روی کرده و از هوش برود تصویر او را در شبکه های اجتماعی برای دوستانش می فرستد. اما آینارس به جای این که از چنین تهدیدی بترسد تصمیم گرفت این ایده را اجرایی کند. آینار هم اکنون نزدیک به 1،500 دنبال کننده دارد.

شید باورتان نشود که تصاویر صفحه آینار شامل عکسهایی از پرتاب شدن او روی نیمکت پارک ها، ایستگاه های اتوبوس و حتی گوشی زمین است و بسیاری از این تصاویر توسط دیگران گرفته شده است. در همه این تصاویر وی در مصرف الکل زیاده روی کرده و در نتیجه روی زمین افتاده است.

اگرچه این تصاویر طرفدارانی دارد، اما بسیاری از افراد نیز منتقد این روش هستند و حتی از اینستاگرام درخواست کرده اند این صفحه را ببندد چرا که ترویج مصرف الکل و عادی سازی افراط در مصرف الکل را به دنبال دارد.

برچسب ها: خواندنی ها
نظرات بینندگان