arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

کاظم‌زاده: مدال آوران در مسکو تاریخ ساز می‌شوند/ اردوها با دوره قبل قابل مقایسه نیست

بوکسور وزن 69 کیلوگرم تیم ملی، گفت: هر کسی در مسابقات جهانی مسکو مدال کسب کند، در این رشته تاریخ ساز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سجاد کاظم‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط اردوها و تمرینات تیم ملی بوکس در حال حاضر چطور است: گفت: بعد از قهرمانی آسیا شرایط اردوهای تیم ملی خیلی بهتر شده است و با دوره قبل قابل مقایسه نیست. بچه‌ها در هتل مستقر شدند و از لحاظ مالی هم حقوق ها پرداخت می ‌شود. تمرینات خوب، پرفشار و پرقدرتی را پیگیری می‌کنیم. مرحله جدید اردوها از صبح امروز(شنبه) آغاز می‌شود و آخرین مرحله اردو وصل به اعزام خواهد بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: مربیان سنگ تمام گذاشتند، همه با جان و دل کار می‌کنند، چرا که ما مسابقات سختی مثل مسابقات جهانی را پیش رو داریم و این رویداد برای ما خیلی مهم است. دوره‌های قبل که مسابقات جهانی در قطر و آلمان برگزار شد حضور نداشتیم و حالا بعد از چند سال راهی مسابقات جهانی می‌شویم.

بوکسور وزن 69 کیلوگرم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است تیم با ترکیب کامل به مسابقات جهانی روسیه اعزام شود یا خیر،‌گفت: ما در گذشته سهمیه حضور در مسابقات جهانی را داشتیم، اما تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام نمی‌شد، در حال حاضر شرایط بهتر شده است و به غیر از امید احمدی‌صفا ، 7 بوکسور به این مسابقات اعزام خواهد شد. رقابت‌های جهانی واقعا از سطح بالایی برخوردار است چون همه کشورهای خوب دنیا در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. کشورهایی مثل کوبا، ازبکستان،‌ قزاقستان و حتی آمریکا در مسابقات جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. همه تیم‌هایی که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند با تیم خوبی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. به هر حال این مسابقات یک رویداد بزرگ و مفید است.

کاظم‌زاده در پاسخ به این سؤال که مسابقات جهانی گویا جزء رقابت‌های کسب سهمیه المپیک حساب نمی‌شود، اما پس از این دو مسابقه دیگر برگزار خواهد شد که سهمیه المپیک در آن رقابت‌ها کسب خواهد شد. به نظر شما آیا تیم ملی بوکس می‌تواند در این مسابقات سهمیه المپیک توکیو 2020 را به دست بیاورد یا خیر،‌گفت: مسابقات جهانی روسیه جزء رقابت‌هایی است که سهمیه المپیک محسوب نمی‌شود. ما یک مرحله مسابقات اقیانوسیه دی ماه پیش رو داریم و یک مرحله مسابقات آسیایی هم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که این دو مسابقه جزو رقابت های سهمیه المپیک است. امیدوارم بتوانیم با بیشترین نفرات سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت:‌ ما در مسابقات جهانی مدال طلا نتوانسته‌ایم کسب کنیم. اگر شرایط در مسکو پیش برود و بچه‌ها مدال کسب کنند، بدون شک هر کسی در مسابقات جهانی مدال بدست بیاورد تاریخ ساز خواهد شد. من برای تک تک اعضای تیم ملی آرزو می‌کنم که این مهم برای آنها رخ دهد. چون واقعا بوکسورها از ته دل تلاش می‌کنند. امیدوارم دعای خیر مردم پشت سر تیم ملی باشد تا بتوانیم مدال کسب کنیم.

نظرات بینندگان