arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

فولکس واگن  برای اولین بار از سال 2000 لوگوی خود را تغییر می دهد

گروه خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد لوگوی خود را تغییر دهد. این اتفاق از سال 2000 تا کنون رخ نداده بود. اگرچه این ماجرا در دنیای خودرو بعید و عجیب نیست اما افزون بر گروههای خودروسازی، لوگوی برخی سیستم عاملها مثل اندروید و iOS نیز تغییر می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد لوگوی خود را تغییر دهد. این اتفاق از سال 2000 تا کنون رخ نداده بود. اگرچه این ماجرا در دنیای خودرو بعید و عجیب نیست اما افزون بر گروههای خودروسازی، لوگوی برخی سیستم عاملها مثل اندروید و iOS نیز تغییر می کنند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، لوگوی فولکس واگن مشکی، آبی و سفید رنگ که از سال 2000 استفاده می شود تغییر خواهد کرد و ساده تر می شود. شاید به یاد بیاورید که در سال 2013 وقتی اپل تصمیم گرفت با دور شدن از طرح های سه بعدی لوگو به سمت طراحی به اصطلاح مسطح تر برود.

به نظر می رسد سرانجام دنیای خودرو نیز در این روند طراحی ساده قرار دارد. اکنون فولکس واگن در حال تغییر لوگوی خود است و از علامت VW حباب آبی و سفید به یک آرم سیاه و سفید ساده و دور صاف می رسد. این تغییرات در لوگوی لوتوس نیز رخ می دهد. اما مشخص نیست این تغییرات با چه نوع استقبالی از سوی خریداران رو به رو می شود.

 فولکس‌واگن از سال 2011 تاکنون در جایگاه بزرگترین شرکت خودروسازی اروپا قرار دارد و پس از تویوتا، به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ جهانشناخته می‌شود. در سال 2016، این شرکت توانست از نظر فروش بر رقیب خود (تویوتا) غلبه کرده و عنوان بزرگترین شرکت خودروساز جهان را در سال 2017 نیز با فروش 10.7 میلیون وسیله، حفظ کند.

نظرات بینندگان