arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

جوابیه ایران ایرتور به نامه «پژمانفر» به رئیس قوه قضائیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور جوابیه‌ای به نامه پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس به رئیس قوه قضائیه ارسال کرد.

به گزارش فارس، در پی نامه نگاری نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به آیت‌الله رئیسی درباره تخلفات در واگذاری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، این شرکت هواپیمایی پاسخی به شرح زیر منتشر کرده است:

« چندی است که آقای پژمانفر گویی بر سبیل عادت هر هفته مطالبی غیر واقع را درباره نحوه واگذاری ایران ایرتور منتشر می نماید. از ابتدای امر، شرکت ایران ایرتور از ایشان دعوت نمودند که به‌جای جنجال های مطبوعاتی و وارد نمودن اتهامات واهی، مدارک و مستندات خود را در اختیار مراجع قانونی قرار دهند. گرچه درخواست ایران ایرتور بارها و بارها انجام گرفت ولی موثر واقع نشد.

تا اینکه دیروز، آقای پژمانفر متن نامه خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه را مجددا به صورت همزمان در رسانه ها منتشر کردند. اینکه چرا آقای پژمانفر شکواییه های خود را سریعا و حتی قبل از رویت ریاست محترم قوه قضائیه رسانه ای می نماید، حتما دلایلی دارد. یا ایشان به دستگاه قضا و مراجع قانونی اعتماد کافی ندارد یا اساساً هدفی غیر از دلسوزی برای بیت المال را دنبال می کند.

اینک ایران ایرتور با انتشار نامه ای که آقای پژمانفر در سال 1394 و پس از واگذاری قانونی ایران ایرتور، به وزیر محترم وقت اقتصاد و دارایی نوشته اند، افکار عمومی را به قضاوت می طلبد که آیا ایشان نگران عدم واگذاری ایران ایرتور به شرکت تکا (شرکت مستقر در مشهد) بوده و یا نگران تضییع اموال بیت المال؟

جوابیه ایران ایرتور به نامه «پژمانفر» به رئیس قوه قضائیه

جوابیه ایران ایرتور به نامه «پژمانفر» به رئیس قوه قضائیه

لازم به ذکر است که شرکت مورد نظر آقای پژمانفر با اینکه طبق اذعان ایشان در این نامه واقف به شروط بمراتب سهل تر مزایده چهارم بوده اند، لکن به امید پایین آمدن قیمت در مزایده پنجم شرکت نکرده و منتظر مزایده ششم بوده اند. از این رو استدعای ایشان از وزیر وقت، لغو یک مزایده قانونی و انتقال آن به شرکت تکا بوده است. که به قول معروف "تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"»

نظرات بینندگان