arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
گزارش ویدیویی «انتخاب»؛

تماشا کنید: حمله اسرائیل به حشد شعبی؛ هدف: مذاکرات ایران - فرانسه؟

سوم شهریور، دو پهپاد اسرائیلی به مواضع نیروهای حشد شعبی در عراق حمله کردند. در همین روزها، اسرائیل حمله ای به سوریه انجام داد و مدعی شدن اهداف ایرانی را هدف گرفته. دو پهپاد اسرائیلی نیز به دفتر مطبوعاتی حزب الله لبنان حمله کردند. این حملات در روزهایی انجام شده که ظریف در دو سفر پیاپی به فرانسه در حال بررسی پیشنهاد مکرون در زمینه تنش های میان ایران و آمریکاست؛ در داخل اسرائیل نیز انتخابات زودهنگام در پیش است و نتانیاهو چندان از پیروزی قاطعی که بتواند در آن براحتی دولت جدید را تشکیل دهد مطمئن نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سوم شهریور، دو پهپاد اسرائیلی به مواضع نیروهای حشد شعبی در عراق حمله کردند. در همین روزها، اسرائیل حمله ای به سوریه انجام داد و مدعی شدن اهداف ایرانی را هدف گرفته. دو پهپاد اسرائیلی نیز به دفتر مطبوعاتی حزب الله لبنان حمله کردند.

این حملات در روزهایی انجام شده که ظریف در دو سفر پیاپی به فرانسه در حال بررسی پیشنهاد مکرون در زمینه تنش های میان ایران و آمریکاست؛ در داخل اسرائیل نیز انتخابات زودهنگام در پیش است و نتانیاهو چندان از پیروزی قاطعی که بتواند در آن براحتی دولت جدید را تشکیل دهد مطمئن نیست.

ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 
 
نظرات بینندگان