arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

صدای انفجار در جنوب لبنان شنیده شد / شلیک بمب‌های منور از سوی اسرائیل

رسانه‌ها از شنیده شدن صدای چند انفجار در مزارع اشغالی شبعا واقع در جنوب لبنان و شلیک بمب‌های منور از سوی اسرائیل خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌ها از شنیده شدن صدای چند انفجار در مزارع اشغالی شبعا واقع در جنوب لبنان و شلیک بمب‌های منور از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش بامداد سه شنبه رسانه های خبری، نظامیان اسرائیلی مستقر در پایگاه رویسات العلم در داخل مزارع اشغالی شبعا، دوشنبه شب اقدام به شلیک بمب‌های منور بر فراز تپه سدانه و مناطق برکه النقار و البیادر کردند.

این منابع افزودند: صدای انفجار در داخل مزارع اشغالی شبعا شنیده شد و همزمان با آن هواپیماهای جنگی و شناسایی دشمن صهیونیستی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

این در حالی است که در پی ماجراجویی های اخیر رژیم صهیونیستی تنش در منطقه افزایش یافته است.

دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد روز یکشنبه با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کرد که پهپاد اول هیچ گونه خسارتی به همراه نداشت اما پهپاد دوم که مجهز به بمب بود به بخشی از ساختمان رسانه‌ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

در همین رابطه "جبران باسیل" وزیر امور خارجه لبنان در واکنش به تجاوز پهپادی به جنوب بیروت از نماینده دائم لبنان در سازمان ملل متحد خواست که در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورش به شورای امنیت شکایت کند.

رژیم صهیونیستی همچنین بامداد روز یکشنبه به جنوب دمشق حمله موشکی کرد که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان