arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

گوشی «گلکسی M40 سامسونگ» به روزرسانی شد / وصله امنیتی آگوست / حالت دوربین شب

گوشی گلکسی M40 سامسونگ یک به روزرسانی ویژه دریافت کرد که شامل برخی تغییرات نرم افزاری و امنیتی است. در این تغییرات شاهد وصله امنیتی آگوست و حالت دوربین شب هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی گلکسی M40 سامسونگ یک به روزرسانی ویژه دریافت کرد که شامل برخی تغییرات نرم افزاری و امنیتی است. در این تغییرات شاهد وصله امنیتی آگوست و حالت دوربین شب هستیم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ در حال ارسال به روزرسانی جدید نرم افزاری برای گوشی های گلکسی  M40 فروخته شده در بازار هند است.

این به روزرسانی نیاز به فضای حدودی 366 مگابایت دارد و پس از نصب باعث می شود گوشی شما نسخه نرم افزاری M405FDDU1ASH1 را اجرا کند. سطح امنیتی این گوشی افزایشی چشمگیر خواهد داشت و شما همچنین ویژگی اسکنر اختصاصی QR را به دست می آورید که به شما امکان می دهد هر زمان که دوربین را باز کنید اسکن کدها را انجام دهید ، بدون اینکه نیازی به نصب برنامه های شخص ثالث برای این منظور باشد. بسیاری از دستگاه های سامسونگ نیز اخیراً این کار را انجام داده اند.

همین حالت در مورد حالت دوربین اختصاصی شبانه نیز صدق می کند. این ویژگی نیز به دنبال ظاهر شدن در پرچمداران گلکسی ، در گلکسی M40 افزوده شد. همانطور که از نام این ویژگی پیداست ، می توانید هر زمان که دوست دارید به سادگی به این حالت بروید تا بتوانید تصاویری با کیفیت بگیرید. کاربرانی که  M40 خود را در هند خریداری کرده اند تا کنون این به روزرسانی را دریافت کرده اند اما سایر خریداران این گوشی، می توانند با مراجعه به تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار> بارگیری و نصب  از دارا بودن این امکانات مطلع شوند.

 

نظرات بینندگان