arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

نتانیاهو: نصرالله باید آرام‌تر باشد

نخست‌وزیر اسراییل با دعوت از دبیرکل حزب‌الله به آرامش بیشتر، مدعی شد که تل‌آویو می‌تواند از خود در برابر اقدامات ایران و حزب‌الله دفاع کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با دعوت از دبیرکل حزب‌الله به آرامش بیشتر، مدعی شد که تل‌آویو می‌تواند از خود در برابر اقدامات ایران و حزب‌الله دفاع کند.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه)‌ در واکنشی هراس‌آمیز به تهدیدهای اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که به نصرالله پیشنهاد می‌کنم کمی آرام‌تر باشد.

نتانیاهو که از دو روز پیش از بیم اقدام تلافی‌جویانه حزب‌الله، در جلسات متعدد با مقامات نظامی و امنیتی به سر می‌برد، مدعی شد سران ایران و حزب‌الله از جمله نصرالله باید مراقب چیزی که می‌گویند و کاری که انجام می‌دهند باشند زیرا اسرائیل می‌تواند از خودش دفاع کند.

نصرالله شامگاه یکشنبه طی سخنرانی در منطقه بقاع به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال لبنان، در واکنش به حمله بامدادی صهیونیست‌ها به جنوب دمشق و تجاوز پهپادهای تهاجمی به حریم هوایی بیروت، اعلام کرد که اسرائیل آماده پاسخ حزب‌الله باشد و صهیونیست‌های ساکن شمال فلسطین اشغالی دیگر خواب راحت نخواهند داشت.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به تهدیدهای روز یکشنبه نصرالله گفت:‌«شنیدم نصرالله چه گفت. به نصرالله پیشنهاد می‌کنم آرام باشد. او به خوبی می‌داند که اسرائیل می‌داند چگونه از خودش دفاع کند و پاسخ دشمنانش را بدهد».

بعد از تهدیدهای نصرالله بود که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به همراه تمام سران نظامی و سیاسی در مقر ارتش در تل‌آویو تشکیل جلسه اضطراری داد.

بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه «المزه» و روستای عقربا در جنوب دمشق حمله کردند و پدافند هوایی سوریه نیز با این تهاجم مقابله کرد اما ساعاتی بعد حزب‌الله از شهادت دو نیروی خود بر اثر این حمله خبر داد.

نظرات بینندگان