arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

گرشاسبی: انصاری‌فرد می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت:‌ انصاری‌فرد از پیشکسوتان تحصیلکرده و کاربلد پرسپولیس است و می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گرشاسبی: انصاری‌فرد می‌تواند در پرسپولیس موفق باشدحمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: انصاری فرد از استخوان خرد کرده‌های پرسپولیس است. امیدوارم  بتواند دل هواداران را شاد کند. او از پیشکسوتان خوشنام و تحصیلکرده باشگاه است و امیدوارم بتواند موفق عمل کند.

وی افزود: برای آدم‌های کاری، هر چقدر کار سخت تر باشد لذت‌بخش‌تر است. آدم های بزرگ با شرایط سخت کار کنند و سختی‌ها را به آسانی تبدیل کنند. انصاری‌فرد هم از آن مدیران کار بلد است و امیدوارم مانند گذشته در پرسپولیس موفق ظاهر شود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: هماهنگی بین هیات مدیره و مدیرعامل اولین رمز موفقیت یک مدیر است. از طرف دیگر امیدوارم وزارت ورزش هم اختیار تام به هیات مدیره بدهد و قوانین دست و پا گیر کمتری برای مدیرعامل باشگاه وضع شود.

گرشاسبی در مورد مدیریت پرسپولیس در زمان ایرج عرب و عملکرد او هم گفت: من نمی‌توانم در مورد عرب نظر زیادی بدهم. البته او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید اما مجری تصمیمات هیات مدیره بود. در دورانی که خود من هم در پرسپولیس بودم، عرب زحمات زیادی کشید.

وی تاکید کرد: من نمی‌توانم در مورد مدیریت عرب صحبت زیادی انجام دهم اما امیدوارم که پرسپولیس با انصاری‌فرد موفق ظاهر شود

نظرات بینندگان