arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

جلیلی در بازدید از سامانه باور 373: پاسخ فشارحداکثری ترامپ و ژست‌های کوچک آقای مکرون، باور بزرگ ملت ایران است نه چیز دیگر/ آنچه را که ترامپ با زور و ماکرون با فریب دنبال میکند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد

سعید جلیلی، نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی پس از بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنانکه اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی میتواند به کارهای بزرگی دست بزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلیلی در بازدید از سامانه باور 373: پاسخ فشارحداکثری ترامپ و ژست‌های کوچک آقای مکرون، باور بزرگ ملت ایران است نه چیز دیگر/ آنچه را که ترامپ با زور و ماکرون با فریب دنبال میکند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شدسعید جلیلی، نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی پس از بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنانکه اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی میتواند به کارهای بزرگی دست بزند.
وی خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد فشار حداکثری ترامپ هستیم، پاسخ این فشار و ژست های کوچک مکرون، فقط باور بزرگ ملت ایران و تلاش فرزندان این مرز و بوم است و نه چیز دیگر.
عضو مجمع تشخیص مصلحت همچنین در انتهای این بازدید گفت: آنچه را که ترامپ با زور و ماکرون با فریب دنبال میکند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد.

نظرات بینندگان