arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

دستگیری زنی که خانه‌اش را پاتوق معتادان کرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که خانه اش را به پاتوق مصرف موادمخدر تبدیل کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که خانه اش را به پاتوق مصرف موادمخدر تبدیل کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ محمدبخشنده در این باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با خبر شدند که زنی محل سکونتش در محله خاک سفید را به پاتوق مصرف موادمخدر برای معتادان تبدیل کرده و خودش نیز این مواد به آنها می فروشد که در همین راستا اقدامات ماموران در رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه از صحت گزارش ها باخبر شده و با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری این زن وارد عمل شدند، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مدتی بعد در عملیاتی با ورود به محل سکونت این زن او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از خانه وی بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین و ادوات مصرف موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این زن که پیش از این چندین بار به دلیل ارتکاب جرائم مشابه بازداشت شده بود، اعتراف کرد که در ازای دریافت مبلغی خانه اش را برای مصرف موادمخدر در اختیار کسانی که از او مواد مخدر خریده کرده بودند، قرار داده است.

بخشنده با اشاره به تشکیل پرونده برای این زن گفت: متهم دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با وی نیز در حال انجام است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان