arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

تصاویر : دختری که برای شرکت در اجلاس اقلیمی با قایق وارد آمریکا شد

 دختر ۱۶ ساله سوئدی برای آنکه در این سفر گازهای گلخانه ای تولید نکند سوار بر قایقی بادبانی از پلیموت انگلیس به نیویورک رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گرتا تونبرگ فعال نوجوان محیط زیست بعد از طی مسافتی ۴۸۰۰ کیلومتری در اقیانوس اطلس که ۱۵ روز طول کشید وارد نیویورک شده است.

به گزارش «انتخاب»؛ این دختر در نیویورک در اجلاس اقلیمی سازمان ملل شرکت خواهد کرد و بعد از آن به کنفرانسی اقلیمی در شیلی خواهد رفت.

 دختر ۱۶ ساله سوئدی برای آنکه در این سفر گازهای گلخانه ای تولید نکند سوار بر قایقی بادبانی از پلیموت انگلیس به نیویورک رفت. هواپیما باعث تصاعد قابل توجه گاز دی اکسید کربن می شود.

وی پس از ورود به نیویورک گفت: جنگ ما با طبیعت باید تمام شود. می خواهم از همه کسانی که در نبرد اقلیمی شرکت دارند قدردانی کنم چون این نبردی فرامرزی و فراقاره ای است.

او در پاسخ به سوالی درباره آتش سوزی های ویرانگر جنگل های آمازون در هفته های اخیر گفت: به روشنی نشان می دهد که باید تخریب طبیعت را متوقف کنیم.

وقتی خبرنگاران از او پرسیدند اما فکر می کند می تواند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را وادار به شنیدن نقطه نظراتش کند گفت نه. او گفت: من موقعیت خاصی ندارم. نمی توانم همه را قانع کنم.

او پس از رسیدن به نیویورک گفت برای آقای ترامپ یک پیام دارد: پیام من برای او این است که به شواهد علمی نگاه کند، کاری که به وضوح نمی کند.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

نظرات بینندگان