arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸

پیام احساسی انریکه بعد از درگذشت دختر ۹ ساله‌اش

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا پیامی احساسی بعد از درگذشت ژانا، دختر ۹ ساله‌اش منتشر کرد که به علت سرطان استخوان درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا با اعلام خبر درگذشت دختر ۹ ساله‌اش، پیامی احساسی برای او نوشت. در این پیام آمده است:

"دختر ما در سن ۹ سالگی بعد از پنج ماه مبارزه با سرطان استخوان درگذشت. از تمام کسانی که با ما همدردی کردند تشکر می‌کنم و نیز تشکر می‌کنم که به حریم خانوادگی ما در این برهه احترام گذاشتید. همچنین از تمام پزشکان، پرستاران و داوطلبانی که در بیمارستان به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. دلمان خیلی برایت تنگ می‌شود و هر روز به یادت هستیم به این امید که بتوانیم روزی دوباره همدیگر را ببینیم. تو از الان ستاره‌ای خواهی بود که زندگی ما را پیش می‌برد."

 

این سرمربی اسپانیایی در ماه ژوئن به دلیل این مشکلات از سمتش استعفا کرد و روبرت مورنو به عنوان جایگزینش در تیم ملی اسپانیا انتخاب شد. او بعد از جام جهانی روسیه هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گرفته بود.

او قبل از حضور در تیم ملی اسپانیا، در تیم بارسلونا عملکرد درخشانی داشت و توانست در اولین فصل حضور در این تیم سه‌گانه را به دست بیاورد. او رکورد ۱۳۸ برد، ۲۱ باخت و ۲۲ تساوی را در تمامی رقابت‌ها با بارسلونا از خود به جای گذاشت.

خیلی از شخصیت‌های مختلف در اسپانیا از جمله پدرو سانچس، نخست وزیر این کشور در شبکه‌های اجتماعی خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و به دلداری انریکه پرداختند.

نظرات بینندگان