arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در نقاط مختلف محورهای هراز و فیروزکوه مشاهده می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوهعلی سلیمانی، جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم (ع)، پیست آبعلی، رودهن، بومهن، آزادراه تهران- پردیس و به خصوص در جاجرود شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه پسزدگی بار ترافیکی در جاجرود به دلیل عدم گنجایش عبور این حجم از خودروها رخ می‌دهد، گفت: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز تا ساعت ۱۲ امشب ممنوع است و هم وطنان از مسیر جایگزین به سمت شمال کشور تردد کنند.

سلیمانی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی در محدوده مهرآباد و گیلاوند و کمربندی جنوبی شهر بومهن مشاهده می‌شود و تردد از جنوب به شمال به صورت سنگین و روان در جریان است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، بیان کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین در جریان است اما به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این محورها مشکلی در خصوص پس زدگی بار ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: هم وطنان در چنین شرایطی که با ترافیک های سنگین روبه‌رو می‌شوند، با صبر، حوصله و شکیبایی تردد و از عبور از شانه خاکی و ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

سلیمانی بیان کرد: رعایت مقررات راهنمایی رانندگی، مدیریت زمان سفر، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، دقت و توجه به مسیر، استراحت قبل و در حین سفر باعث کاهش آمار تصادفات میشود.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آمادگی صد در صدی و با بهره گیری از تمامی تجهیزات در سطح محورها حاضر هستند، تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی قبل از شروع حرکت و این در حین مسافرت برای کلیه مسافران الزامی است و ماموران پلیس راهور با خودروهایی که این قانون را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان