arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸

ادعای رسانه ایتالیایی: استراماچونی در فرودگاه متوقف شد!

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین اینتر، اودنیزه و اسپارتا پراگ که از ژوئن، هدایت استقلال را بر عهده گرفت با یک کابوس روبرو شد. سرمربی ایتالیایی از فیفا دی بهره برد و از طریق پرواز تهران-دوحه-رم قصد بازگشت به ایتالیا را داشت اما نتوانست این کار را انجام دهد. او می‌خواست به همسر و فرزندانش که چند روز پیش به کشورشان بازگشته بودند ملحق شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ادعای رسانه ایتالیایی: استراماچونی در فرودگاه متوقف شد!

سرمربی استقلال به دلیل منقضی شدن ویزایش، توسط پلیس فرودگاه متوقف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین اینتر، اودنیزه و اسپارتا پراگ که از ژوئن، هدایت استقلال را بر عهده گرفت با یک کابوس روبرو شد. سرمربی ایتالیایی از فیفا دی بهره برد و از طریق پرواز تهران-دوحه-رم قصد بازگشت به ایتالیا را داشت اما نتوانست این کار را انجام دهد. او می‌خواست به همسر و فرزندانش که چند روز پیش به کشورشان بازگشته بودند ملحق شود.

استراماچونی توسط پلیس فرودگاه متوقف شد چون ویزای توریستی‌اش به پایان رسیده بود. این اتفاق عجیب است چون سرمربی ایتالیایی ۸۰ روز است که در ایران حضور دارد و تعهد کاری دارد.

سباستین لتو، دستیار استراماچونی در کنار سرمربی استقلال حضور داشت. استراماچونی قصد داشت یکشنبه به تهران برگردد تا تمرینات تیم دوباره پیگیری شود.

نظرات بینندگان