arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸

فرمانده ناجا: لغو روادید میان ایران و عراق از امروز آغاز می شود / بازگشایی مرز خسروی؛ بزودی

فرمانده ناجا از آغاز لغو روادید میان ایران و عراق از امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ناجا از آغاز لغو روادید میان ایران و عراق از امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه‌ دیدار با پزشکان و معاونان بهداشت و درمان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با پزشکان داشتیم و نظرات آنان ارائه شده و در مورد ارائه بهتر خدمات به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی نیروی انتظامی تصمیمات اتخاذ شد. امروز مراکز درمانی ناجا بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی در هر روز را به پرسنل نیروی انتظامی و مردم ارائه می‌دهند.

فرمانده‌ ناجا با بیان این که طرح جامع سه ساله‌ بهداشت و درمان نیروی انتظامی را آماده کرده‌ایم که به زودی اجرایی خواهد شد، گفت: امیدواریم در اجرای این طرح حمایت وزارت بهداشت، و دیگر دستگاه‌ها و نهادها را نیز داشته باشیم.

اشتری در پاسخ به پرسشی درباره‌ زمان بازگشایی مرز خسروی نیز اظهار کرد: با توافقات صورت گرفته مرز خسروی به زودی بازگشایی خواهد شد. همچنین از امروز لغو روادید زائران عتبات میان ایران و عراق آغاز شد که تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد تدابیر پلیس برای ایام عزاداری‌های محرم اظهار کرد: طبق سنوات گذشته از پیش از آغاز محرم جلساتی را با مسئولان هیات‌های مذهبی برگزار کردیم و خوشبختانه همکاری خوبی میان پلیس و مسئولان هیات‌ها و تکایا و مساجد وجود دارد.

وی با بیان این که پلیس در این ایام از آمادگی کافی برخوردار بوده و نسبت به تامین امنیت و همچنین ارائه تمهیدات انتظامی و ترافیکی اقدام خواهد کرد، افزود: ان‌شاءالله امسال حضور مردم بیشتر از گذشته خواهد بود و ما نیز در خدمت عزاداران سیدالشهداء خواهیم بود. در این زمینه توصیه‌های لازم نیز به مسئولان هیات‌ها از سوی پلیس ارائه شده است.

نظرات بینندگان