arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸

شکایت از شرکت تاکسی رانی به خاطر آب شدن بستنی!

یک مرد انگلیسی از شرکت تاکسی رانی فلکستون شکایت کرد. این شکایت نه به خاطر برخورد راننده بود نه به خاطر مشکلات مشابه بلکه همه چیز به آب شدن بستنی هایی که این مرد خریداری کرده بود مرتبط می شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مرد انگلیسی از شرکت تاکسی رانی فلکستون شکایت کرد. این شکایت نه به خاطر برخورد راننده بود نه به خاطر مشکلات مشابه بلکه همه چیز به آب شدن بستنی هایی که این مرد خریداری کرده بود مرتبط می شد .

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این مرد شکایتی جدی مطرح کرده و خواهان دریافت جبران خسارت از شرکت تاکسی رانی است زیرا بستنی او ذوب شده است.

ملوین لی که در فلکستون کنت زندگی می کند، می گوید هفته گذشته، ساعت ها منتظر تاکسی بوده است آن هم در شرایطی که دمای هوا رکورد گرما را شکسته بود. این مرد 40 ساله می گوید كه تاكسی آنقدر دیر رسید که بستنی او ذوب شد و یخ سبزیجاتی که خریده بود نیز آب شد.

شکایت از شرکت تاکسی رانی به خاطر آب شدن بستنی!

او می گوید در این ماجرا فرزند هشت ماهه و همسرش نیز در کنارش بودند و گرما زده شده اند. با این حال ، تاکسی رانی فلکستون می گوید که او فقط 31 دقیقه در انتظار بود و ادعای ساعت ها منتظر ماندن دروغ است ضمن این که به وی مدت زمان انتظار نیز اعلام شده بود. اما لی  گفت: "آنها گفتند 20 دقیقه و سپس یک ساعت طول کشید تا برسند. تمام بستنی من ذوب شد."

به نظر می رسد درخواست جبران خسارت برای بستنی عجیب باشد چرا که بستنی مذکور با قیمت 1.50 پوند به فروش می رسد. این اصلاً زیاد به نظر نمی رسد و او می توانست برگردد و یک بستنی دیگر بخرد. به نظر شما شکایت برای یک بستنی ارزان قیمت منطقی است یا عجیب؟

نظرات بینندگان