arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بلومبرگ:

بنیانگذار اپل: «اپل واچ» محبوب ترین محصول هوشمند من در جهان و جایگزینی مناسب برای آیفون است

استیو وزنیاک ، بنیانگذار اپل، اپل واچ را به عنوان "فناوری مورد علاقه خود در دنیا" نامید. به نظر می رسد از دید وی استفاده از ساعت اپل جایگزینی مناسب برای تلفن همراه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استیو وزنیاک ، بنیانگذار اپل، اپل واچ را به عنوان "فناوری مورد علاقه خود در دنیا" نامید. به نظر می رسد از دید وی استفاده از ساعت اپل جایگزینی مناسب برای تلفن همراه است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بلومبرگ، استو وزنیاک در این خصوص گفت: ا"ین ساعت کاربردی بسیار بیشتر از تلفن های همراه دارد و از اعتیاد به تلفن همراه نیز پیشگیری می کند."

اعتیاد به فناوری در سالهای اخیر یک مرکز تمرکز فزاینده برای اپل و سایر شرکتهای فناوری بوده است. سال گذشته اپل کنترل های مدیریت زمان صفحه نمایش را به آیفون وارد کرد. در حالی که اپل مطمئناً عملکرد بهداشتی اپل واچ را در سالهای اخیر بهبود داده است ، بنیانگذار شرکت استیو وزنیاک می گوید که وی ساعت هوشمند خود را به دلایل بسیار متفاوتی دوست دارد. دراقع معتقد است ساعت هوشمند اپل از اعتیاد وی به تلفن همراهش می کاهد.

وزنیاک می گوید که معمولاً هنگام بررسی ایمیل یا پیگیری اخبار ، از رایانه خود استفاده می کند و هنگام حرکت از مکانی به مکانی دیگر نیز از ساعت استفاده می کند. وی گفت: "من به ساعت می روم و تقریباً از تلفن می پرم. من یکی از افرادی نیستم که می خواهند مثل یک معتاد باشد."

اپل واچ در سالهای اخیر به آرامی به یک محصول پر سود برای اپل تبدیل شده است. براساس جدیدترین گزارش درآمد شرکت اپل ، فروش محصولات در بخش پوشاک ، لوازم خانگی و لوازم جانبی اپل که شامل اپل واچ است ، از آیپد فراتر رفته و در حال رسیدن به مک است. اعتیاد به فناوری برای شرکت هایی مانند اپل و گوگل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و در سال های اخیر ابزارهایی را به تلفن های هوشمند خود اضافه کرده اند تا به کاربران کمک کند نحوه استفاده از دستگاه های خود را بهتر رصد کنند.

نظرات بینندگان