arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸

چرا «اپل واچ» من روشن نمی شود؟

 اگر اپل واچ شما روشن نمی شود احتمالاتی مشخص برای مشکل و حل مشکل وجود دارد. درواقع اگر اپل واچ شما روشن نمی شود به جای نگرانی و ترس بهتر است تمرکز کرده و دلایل احتمالی را بررسی کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اگر اپل واچ شما روشن نمی شود احتمالاتی مشخص برای مشکل و حل مشکل وجود دارد. درواقع اگر اپل واچ شما روشن نمی شود به جای نگرانی و ترس بهتر است تمرکز کرده و دلایل احتمالی را بررسی کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تخلیه کامل باتری رایج ترین دلیل برای روشن نشدن اپل واچ است. تنظیمات مختلف می تواند باعث شود اپل واچ از کار افتاده یا تخریب شده به نظر برسد.

در اینجا چهار مورد از رایج ترین دلایل روشن نشدن اپل واچ و چگونگی برطرف کردن مشکلات را مرور خواهیم کرد. اگر هیچ یک از این کارها راهگشا نیست ، پس احتمالاً مشکل سخت افزاری دارید که نخواهید توانست در خانه آن را برطرف کنید. بنابراین برای بازبینی حرفه ای آن را به نمایندگی های رسمی اپل ببرید.

 

باتری و شارژر اپل واچ خود را بررسی کنید

چرا «اپل واچ » من روشن نمی شود؟

یکی از دلایلی که اپل واچ روشن نمی شود این است که باتری در حال از بین رفتن است. ساعت را به شارژر آن وصل کنید و اگر کار نمی کند ، حتماً کابل و شارژر دیگری را امتحان کنید تا ببینید شارژر شما معیوب است یا خیر.اگر اپل واچ شما پس از تلاش برای تأمین انرژی با چندین شارژر مختلف ، هنوز پاسخگو نیست ، پس از آن به سراغ راه حل بعدی بروید.

 

راه اندازی مجدد نیرو را انجام دهید

چرا «اپل واچ » من روشن نمی شود؟

دو دکمه را در کنار ساعت خود فشار داده و نگه دارید تا دوباره راه اندازی شود. ممکن است اپل واچ شما هنگ کرده باشد و با این روش دوباره کار کند. دو دکمه (تاج دیجیتال بزرگتر و دایره ای بزرگ و دکمه سمت چپ کوچکتر) را همزمان و به مدت 10 تا 15 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.بعد از اینکه آرم اپل ظاهر شد دکمه ها را رها کنید و چند ثانیه دیگر صبر کنید. هنگامی که ساعت روشن می شود ، باید دوباره یکدست کار کند.

حالت Reserve Power را خاموش کنید

چرا «اپل واچ » من روشن نمی شود؟

وقتی ساعت شما در حالت Reserve Reserve است ، فقط زمان را نشان می دهد. اپل واچ شما دارای تنظیمات Reserve Power است که همانطور که از نام آن پیداست ، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در این حالت فقط زمان نمایش داده می شود و ساعت باز نمی شود.برای خروج از این حالت ، دکمه جانبی (نازک تر) را فشار دهید و تا حدود 7 تا 10 ثانیه نگه دارید. هنگامی که آرم اپل ظاهر می شود ، ساعت دوباره در حالت عادی خود راه اندازی مجدد می شود.

 

پرده صفحه را خاموش کنید

چرا «اپل واچ » من روشن نمی شود؟

پرده صفحه شما را مجبور می کند تمام دستورات را با صدای خود انجام دهید.حالت پرده صفحه باعث می شود چهره  اپل واچ شما تاریک شود و فقط امکان تعامل از طریق صدا را فراهم می کند.برای خاموش کردن پرده صفحه ، برنامه اپل واچ را در آیفون خود باز کنید ، سپس به برگه General بروید. از آنجا ، روی "دسترسی" ضربه بزنید ، سپس به "VoiceOver" بروید. در آخر ، پرده صفحه را خاموش کنید (دکمه سمت چپ خواهد بود).

نظرات بینندگان