arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

درگیری فیزیکی در رختکن استقلال/ دشتی و اسماعیلی از خجالت هم درآمدند!

درگیری لفظی در جریان تمرین استقلال، به رختکن این تیم کشیده شد و چهار بازیکن با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند. گفته می‌شود برخورد توپ با یکی از بازیکنان استقلال در جریان تمرین، جنگ لفظی را استارت می‌زند و در ادامه این درگیری لفظی به داخل رختکن کشیده شده و ابتدا علی دشتی و میلیچ با یکدیگر درگیر شدند و در ادامه فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نیز به این جمع اضافه شدند تا درگیری شدت بیشتری پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درگیری فیزیکی در رختکن استقلال/ دشتی و اسماعیلی از خجالت هم درآمدند!

درگیری لفظی در جریان تمرین استقلال، به رختکن این تیم کشیده شد و چهار بازیکن با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند.

گفته می‌شود برخورد توپ با یکی از بازیکنان استقلال در جریان تمرین، جنگ لفظی را استارت می‌زند و در ادامه این درگیری لفظی به داخل رختکن کشیده شده و ابتدا علی دشتی و میلیچ با یکدیگر درگیر شدند و در ادامه فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نیز به این جمع اضافه شدند تا درگیری شدت بیشتری پیدا کند.

خرید تازه وارد استقلال از سایپا که نسبت به رفتار مدافع صربستانی شاکی بود، جنگ لفظی را با او آغاز کرد و در ادامه در روزی که بیشتر بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی حضور داشتند، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی به عنوان قدیمی‌های تیم درگیری را افزایش دادند تا حاشیه‌های تیمی که قرار است بعد از سال‌ها با مربی ایتالیایی خود، خواسته هواداران را برآورده کند، بیشتر در متن قرار داشته باشد

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان