arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

چرا ناواس رئال مادرید را ترک کرد؟

سنگربان جدید پاری سن ژرمن، نیمکت نشینی در رئال مادرید را دلیل جدایی خود از این تیم معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و اسکای اسپورت، کیلور ناواس تصمیم گرفت که رئال مادرید را در آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی ترک کند تا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کند.

این سنگربان کاستاریکایی در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن داشت درباره دلیل جدایی خود از رئال مادرید سخن به میان آورد.

او گفت: من در رئال روزهای خوبی را تجربه کردم و بسیار خوشحالم که در این تیم بزرگ بازی کردم. الان هم راهی یک تیم بزرگ دیگر شده‌ام. پاری سن ژرمن چالش بزرگی برای من به شمار می‌آید. راهی تیم بزرگی شده‌ام و البته پاریس هم شهر زیبایی است.

ناواس ادامه داد: بی صبرانه در انتظار آغاز کار خود با پاری سن ژرمن هستم. می‌دانم که راهی تیم بزرگی شده‌ام و آمده‌ام تا جام‌های بزرگی هم به دست آورم.

او دلیل جدایی از رئال مادرید را نیمکت نشینی در این تیم اعلام کرد و گفت: من در رئال سخت تمرین می‌کردم و خود را آماده بازی‌های بزرگ می‌کردم اما در ترکیب قرار نمی‌گرفتم و نمی‌توانستم به تیم کمک کنم و همین هم باعث جدایی شد.

دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن در آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی با هم درباره معاوضه ناواس با آرئولا به توافق رسیدند و به این ترتیب آرئولا سنگربان ملی‌پوش پاری سن ژرمن هم بعد از اختلافی که با توخل پیدا کرد راهی رئال مادرید شد.

نظرات بینندگان