arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

حریق مرگبار در شرکت نفت و گاز هندی

به دنبال وقوع آتش‌سوزی در واحد فرآوری گازِ کارخانه‌ شرکت نفت و گاز طبیعی (ONGC) در ایالت جنوب غربی "مهاراشترا" هند دست‌کم پنج نفر کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال وقوع آتش‌سوزی در واحد فرآوری گازِ کارخانه‌ شرکت نفت و گاز طبیعی (ONGC) در ایالت جنوب غربی "مهاراشترا" هند دست‌کم پنج نفر کشته شدند.

این شرکت وقوع آتش‌سوزی در اوایل صبح امروز (سه‌شنبه) را تایید کرده است اما تاکنون در مورد قربانیان این حادثه هیچ گونه اظهار نظری نکرده است.

شرکت نفت و گاز طبیعی هند اعلام کرده در حوالی ساعت ۷:۰۰ صبح امروز به وقت محلی حریق بخش زهکشی آب متلاطم کارخانه فرآوری نفت و گاز این شرکت را فرا گرفت که تیم آتش‌نشانی و تیم مدیریت بحران ONGC بلافاصله وارد عمل شدند.

به گفته مسوولان این شرکت، آتش‌سوزی در حال حاضر مهار شده است. این در حالی است که حریق هیچ تاثیری در روند فرآوری نفت نداشته و گاز نیز به کارخانه دیگری منتقل شده است.

وضعیت این کارخانه که در بخش "ناوی" بمبئی واقع شده، هم‌اکنون در حال ارزیابی است.

رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند که پنج نفر از کارگران کارخانه شرکت نفت و گاز طبیعی (ONGC) در این آتش‌سوزی کشته شده‌اند.

بیش از دو ساعت از آغاز آتش‌سوزی در کارخانه می‌گذرد و آتش‌نشانان هنوز در تلاش برای اطفای کامل حریق در این کارخانه‌ هستند. دود سمی در داخل کارخانه منتشر شده و نگرانی‌هایی مبنی بر افزایش قربانیان این حادثه وجود دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست و جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان