arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸

جزئیات توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم

معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تخصیص برنج، شکر، گوشت، مرغ و روغن به هیئت‌ها خبر داد و درباره جزئیات عرضه این اقلام توضیح داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تخصیص برنج، شکر، گوشت، مرغ و روغن به هیئت‌ها خبر داد و درباره جزئیات عرضه این اقلام توضیح داد.

مجتبی شیرقاضی در گفت‌وگو با ایسنا، سهمیه تخصیص داده شده به هیئت‌ها، حسینه‌ها و مساجد در ماه محرم و صفر سال جاری را ۴۸۰۰ تن برنج، ۲۴۰۰ تن شکر، ۸۰۰ تن مرغ منجمد، ۱۶۰۰ تن گوشت منجمد وارداتی، ۴۸۰۰ تن روغن و ۱۶۱ تن چای در استان تهران عنوان کرد.

به گفته وی، قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای کالاهای اساسی ویژه ماه محرم شامل گوشت منجد گوساله ران و سردست از ۴۷ تا ۵۲ هزار تومان، مرغ منجمد ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، نرخ روغن ۱۵ درصد زیر قیمت درج شده بر روی قوطیهای حلبی ۴.۵ و ۱۶ کیلویی و چای با ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز نمایندگان منتخب کارگروه تنظیم بازار استان، با محوریت فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها حواله سهمیه‌ها را صادر و ابلاغ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پنج نقطه در شهر تهران برای عرضه کالاهای اساسی در ماه محرم اختصاص داده شده است، اظهار کرد: گوشت و مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام مستقیما از طریق دو سردخانه در غرب و شهر تهران یعنی سردخانه هشت شهریور و حکیمیه تهرانپارس توزیع می‌شود.

این مقام مسئول از توزیع گوشت‌ و مرغ در مراکز یاد شده از دو روز پیش خبر داد و گفت: هیئت‌ها و حسینه‌ها برای دریافت گوشت و مرغ تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم نیازی به معرفی‌نامه ندارند و می‌توانند با کارت هیئت این محصولات را با قیمت مصوب تهیه کنند، اما برای تهیه بیشتر از این مقدار باید از مرکز مساجد یا سازمان تبلیغات اسلامی معرفی‌نامه داشته باشند.

شیرقاضی همچنین نماینده توزیع برنج، شکر، چای و روغن را نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه در تهران اعلام کرد که هیئت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد با معرفی‌نامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مساجد می‌توانند از شنبه به سه شعبه میدان حر در خیابان کارگر جنوبی، فروشگاه زمرد سپه در خیابان پاسداران و همچنین شعبه‌ دیگر این فروشگاه در جاده مخصوص کرج، بین کیلومتر ۱۰ و ۱۱، جنب شرکت رازک شیمی مراجعه کنند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد که توزیع کالاهای اساسی ویژه مراسم عزاداری تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان