arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸

نتایج هفته نخست لیگ برتر تیروکمان

هفته نخست از دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان با انجام ۲۶ دیدار در رشته‌های ریکرو مردان و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان پیگیری شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان به میزبانی نیروی هوایی، فولاد زرند ایرانیان و مس کرمان با انجام ۲۶ دیدار در رشته‌های ریکرو مردان و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان برگزار و نتایج زیر بدست آمد.

در ریکرو مردان؛ کمانداران پایتخت با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب نفت امیدیه شد، پاس طلایی ۵ بر صفر دیدار را به سپاهان اصفهان واگذار کرد، هیئت همدان ۲ بر ۳ دیدار را به هیئت آذربایجان شرقی واگذار کرد و ناجا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر نیروی زمینی به برتری رسید، در دور اول هیئت مرکزی استراحت داشت. همچنین در دور دوم این بازیها؛ کمانداران پایتخت ۳ بر۲ هیئت آذربایجان شرقی را شکست داد، پاس طلایی ۵ بر صفر مغلوب نیروی زمینی شد، هیئت همدان ۵ بر صفر دیدار را بر ناجا واگذار کرد، هیئت مرکزی ۲ بر ۳ برابر نفت امیدیه شکست خورد، در دور دوم این بازیها سپاهان اصفهان استراحت داشت.

در جدول رده‌بندی هفته نخست لیگ برتر ریکرو مردان، ناجا با ۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی و نفت امیدیه با ۷ و ۶ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در کامپوند مردان؛ سپاهان اصفهان با نتیجه ۵ بر صفر برابر نفت امیدیه به برتری رسید، فولاد زرند ایرانیان با نتیجه ۴ بر یک نیروی هوایی را شکست داد، هیئت آذربایجان شرقی ۵ بر صفر برابر سولار پلیمر البرز شکست خورد، ناجا ۴ بر یک هیئت کرمانشاه را شکست داد و کمانداران پایتخت ۲ بر ۳ مغلوب تیم پیام شد. در دور دوم این بازیها نیز سپاهان اصفهان یک بر ۴ مغلوب نیروی هوایی شد، نفت امیدیه ۵ بر صفر مغلوب سولار پلیمر البرز شد، فولاد زرند ایرانیان ۵ بر فر هیئت کرمانشاه را شکست داد، هیئت آذربایجان شرقی ۲ بر ۳ مغلوب پیام شد و ناجا ۴ بر یک کمانداران پایتخت را شکست داد.

در جدول رده‌بندی هفته نخست لیگ برتر کامپوند مردان، سولار پلیمر البرز با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و فولاد زرند ایرانیان و ناجا با ۹ و ۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در کامپوند بانوان نیز مس کرمان ۲ بر ۳ مغلوب هیئت کرمانشاه شد، هیئت آذربایجان شرقی ۲ بر ۳ برابر کمانداران پایتخت شکست خورد، هیئت مرکزی ۱ بر ۴ مغلوب هیئت زنجان شد و پاس طلایی ۱ بر ۴ برابر هیئت همدان شکست خورد. در دور دوم این بازیها نیز مس کرمان ۵ بر صفر کمانداران پایتخت را شکست داد، هیئت کرمانشاه ۲ بر ۳ مغلوب هیئت زنجان شد، هیئت آذربایجان شرقی ۱ بر ۴ برابر هیئت همدان شکست خورد و هیئت مرکزی ۳ بر ۲ پاس طلایی را شکست داد.

در جدول رده‌بندی هفت نخست لیگ برتر کامپوند بانوان نیز هیئت همدان با ۸ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان و هیئت زنجان با ۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

نظرات بینندگان