arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸

نادال و مدودف در فینال تنیس اپن آمریکا

مرد شماره دو و پنج جهان با شکست حریفانشان به دیدار نهایی تنیس اپن آمریکا صعود کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نادال و مدودف در فینال تنیس اپن آمریکا

به گزارش ایسنا، دیدار های نیمه نهایی تنیس اپن آمریکا در بخش مردان بامداد امروز (شنبه) برگزار شد و رافائل نادال و دنیل مدودف به فینال آخرین گرند اسلم سال صعود کردند.

در نخستین بازی مدودف برابر گریگور دیمیتروف قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره پنج جهان در ست اول با وجود این که اغلب از حریفش عقب بود در نهایت توانست ۷ بر ۶ پیروز شود. تنیسور روسی در ست دوم نیز برتر از حریفش بود و دیمیتروف را ۶ بر ۴ شکست داد. مدودف در ادامه ۶ بر ۳ پیروز شد تا برای نخستین بار به فینال گرنداسلم صعود کند. درخشش تنیسور ۲۳ سالهروس در فصل جدید تا جایی بود که وی توانست خود را به رده پنچم رنکینگ برساند.

در دیگر بازی نیمه نهایی بامداد شنبه نادال برابر متئو برتینی قرار گرفت و ۳ بر صفر حریف ایتالیایی اش را شکست داد. مرد شماره دو جهان در ست نخست به سختی از سد تنیسور ۲۳ ساله ایتالیایی گذشت و ۷ بر ۶ پیروز شد. او در ادامه ۶ بر ۴ حریفش را مغلوب کرد و در نهایت ست سوم را با نتیجه ۶ بر یک به نفع خود پایان داد تا دوباره در این سال به فینال گرند اسلم صعود کند. تنیسور اسپانیایی برای پنجمین بار فینال اپن آمریکا را تجربه می کند.

دیدار نهایی بامداد دوشنبه بین نادال و مدودف برگزار می شود

نظرات بینندگان