arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸

سازمان لیگ فوتسال: کارت‌های تمام عوامل در فوتسال بانوان ابطال شد!

سازمان لیگ فوتسال اطلاعیه ای را در خصوص مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد، صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سازمان لیگ فوتسال اطلاعیه ای را در خصوص مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد، صادر کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد، رخ داد، جلسه ای فوری در محل ساختمان سازمان لیگ فوتسال با حضور ابراهیم شکوری- سرپرست دبیرکلی فدراسیون، مسئول حراست فدراسیون فوتبال ، نماینده کمیته انضباطی و مسئولین فوتسال کشور تشکیل و منتهی به نتیجه ذیل شد:

تاکنون هیج کدام از بازی های بانوان با حضور آقایان غیر مسئول انجام نشده است و لیکن در خصوص آقایان حاضر در سالن ( یک نفر به عنوان مسئول سالن و از هر تیم هم 2 نفر به عنوان مسئول رسانه و مدیر فنی بخش اینترنتی مسابقات که با مجوز های قبلی و در راستای انجام برخی از الزامات حضور داشته اند) با یکدیگر درگیر شده اند که کمیته انضباطی با رسیدگی فوق العاده و صدور دستور موقت ، متخلفین را از کلیه فعالیت های حوزه مأموریت خود محروم کرد.

بررسی جزئیات و نیز تخلفات احتمالی در مسابقه این دو تیم نیز در حال رسیدگی است.

کارت های صادر شده برای تمام عوامل در فوتسال بانوان ابطال شده است و مقرر شد سایر کارت ها نیز توسط نهاد نظارتی مرتبط تا 72 ساعت آینده مورد بررسی قرار گیرد.

ضمناً توسط فدراسیون فوتبال به کلیه هیأت های فوتبال استان ها در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی رعایت موازین اخلاقی و شرعی ابلاغ شده است.

نظرات بینندگان