arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۰

کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده کف نمره قبولی را دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت :

یک عضو مجلس خبرگان گفت: رشد و بصیرت مردم، دشمنی و عوام فریبی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکام می‌گذارد.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در مراسم یادواره سرداران و 750 شهید دوران دفاع مقدس شهرستان شهرضا با اشاره به این‌که کاندیداهای تأیید صلاحیت شده کف نمره قبولی را دارند، اظهار کرد: شورای نگهبان در صورت تخلف کاندیداها تا آخرین لحظه حق دارد، صلاحیت کاندیداهای خاطی را باطل کند.

وی با بیان این‌که «کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی خود اثبات‌گرا تبلیغ کنند» افزود: کاندیداها از ترویج وعده‌های دروغین و عوام فریب خودداری کنند و بدانند که وعده در باغ سبز روشی مرسوم در کشورهای غربی است.

این عضو مجلس خبرگان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند با ایجاد جنگ احزاب، انتخابات را در فضای سرد ببینند تا حضور بایسته مردم در انتخابات دیده نشود.

خاتمی گفت: دشمنان باید بدانند مردم ما همان‌گونه که در انتخابات پیشین سیلی محکم و فراموش نشدنی به دشمنان نظام زدند در انتخابات پیش‌رو نیز دومین سیلی محکم را به این افراد می‌زنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به خواب‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه بین ملت ایران است.

وی مصداق کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران را حضور شکوهمند در انتخابات عنوان کرد و گفت: 12اسفند سال جاری با شکوه‌ترین انتخابات را در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: مجالس بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، مجالس فاتحه نیست، بلکه برای بیعت با شهیدان است.

خاتمی افزود: نفس حضور در یادواره شهدا این است که بگوییم" شهیدان عزیز نمی‌گذاریم راهی که شما رهرو آن بوده‌اید بدون رهرو بماند."

وی خاطرنشان کرد: وضعیت ناهنجار بدحجابی و بی‌حجابی موجود در برخی شهرهای کشور برخی از معابر و اماکن شهرهای کشور را به نمایشگاه مد تبدیل کرده است.

خاتمی در ادامه یکی از بزرگترین آرزوی شهیدان را معرفی ایران به عنوان نماد دین در سطح جهان عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت برخی روزنامه‌ها، مجلات و آثار سینمایی در زمینه ترویج بی حجابی نشان از آن دارد که افرادی در پی تبیین افکار رضاخانی در سطح جامعه هستند.

وی بیعت با دین، ولایت فقیه و نظام اسلامی را از جمله اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و گفت: برترین مشخصه شهدای کربلا ولایتی بودنشان بود.

خاتمی با بیان این‌که شهادت با ولایت معنا می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما ولی فقیه را یک رهبر سیاسی نمی‌دانیم بلکه جانشین امام زمانمان می‌دانیم.
نظرات بینندگان