arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۰

علی پروین: مایلی کهن و دایی حرمت‌ها را حفظ کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بزرگان در مصاحبه‌های خود حرمت‌ها را حفظ کنند، در مورد درگیری دوباره دایی و مایلی کهن گفت: بهتر است اگر کسی علیه دیگری مصاحبه می‌کند طرف مقابل پاسخی ندهد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، علی پروین، مدیر راهبری تیم پرسپولیس روز جمعه بار دیگر به عنوان ناظر تمرینات در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و از جایگاه خبرنگاران عملکرد سرخپوشان را زیر نظر گرفت.

وی در مورد اینکه چه احساسی دارد در کنار خبرنگاران نشسته است، اظهار داشت: من همیشه با خبرنگاران ارتباط خوبی داشته‌ام. اگر من "علی پروین" مردم شده‌ام به خاطر این خبرنگاران بوده است. آنها محبت خاصی نسبت به من دارند و غالبا در کنار آنها می‌نشینم و صحبت‌های دوستانه‌ای را با هم انجام می‎دهیم.

مدیر راهبری تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه همیشه سعی می‌کند بعد از تمرین و یا بعضی از بازی‌ها به رختکن برود و با بازیکنان صحبت کند، افزود: پرسپولیس مقابل شاهین یک بازی بسیار خوب را انجام داد و من فکر می‌کنم مردم از عملکرد بچه‌ها کیف کردند.

وی اضافه کرد: به نظر من تیم در این دیدار عملکرد خیلی خوبی داشت و تقریبا همانند پرسپولیس دهه 60 بازی کرد. امیدوارم این بردها ادامه داشته و هر چه بیشتر دل مردم را شاد کنیم.

پروین با ستایش عملکرد پرسپولیسی‌ها اضافه کرد: بازیکنان طوری مقابل شاهین بازی کردند که تیم‌ها وحشتی که از قدیم از پرسپولیس داشته‌اند را دوباره پیدا کنند. حریفان دیگر راحت جلوی پرسپولیس بازی نکرده و از رویارویی با آن خواهند ترسید. خدا کند این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل نخست بازی کند در مورد دیدار با شهرداری هم اظهار داشت: این یک بازی سخت است اما امیدوارم پرسپولیس بتواند با پیروزی در این دیدار به روند رو به رشدش ادامه دهد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد اتفاقی که بین وی و علیپور در هفته گذشته رخ داد، تصریح کرد: عزیز محمدی و علیپور از رفقای قدیمی من هستند و من برای توضیح برخی مسائل و گپ زدن به ملاقات آنها رفتم. من اصل امضایم را انجام دادم و مشکل خاصی با آنها نداشتم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در کنار پرسپولیس هم دلال وجود دارد، افزود: آقای فردوسی‌پور کار خوبی آغاز کرده اما باید بگویم هیچ بازیکنی در ایران نیست که دلال نداشته باشد اگر پیدا کردید بیایید از من جایزه بگیرید! اما من به باشگاه‌ها توصیه می‌کنم مواظب کارهای خود باشند و با دلال‌های معتبر کار کند تا خیال‌شان راحت‌تر باشد.

پروین در مورد درگیری به وجود آمده بین دایی و مایلی کهن تاکید کرد: بهتر است هر کدام از آنها که مصاحبه می‌کنند طرف مقابل جواب ندهد و در صحبت‌ها هم حرمت یکدیگر را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه امیدوار است روزی برسد تمام فوتبالیست‌ها به پیشکسوتان خود احترام بگذارند و دیگر در رسانه‌ها با یکدیگر مجادله نکنند، تصریح کرد: اگر الان حسن حبیبی و حشمت مهاجرانی اینجا بیایند من پا می‌شوم و به استقبال‌شان می‌روم، زیرا آنها مربی من بوده‌اند و احترام‌شان واجب است.

پروین در پایان در مورد عملکرد خبرنگاران هم گفت: اگر خبرنگاران انتقاد صحیح انجام دهند همه می‌پذیرند من، سرپرست، سرمربی و بازیکنان هم انتقاد صحیح را قبول می‌کنیم اما اگر انتقاد شخصی باشد، غلط است.
نظرات بینندگان