arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

توزيع کتابهاي سلفي در مسير زائران حسینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مقامات ديني عراق به زايران امام حسين (عليه السلام) که قصد سفر به شهر کربلا را دارند، نسبت به تلاش هاي جريان هاي سلفي براي ترويج افکارشان با توزيع کتاب هاي چاپ عربستان هشدار دادند.

به گزارش شبستان، اين مقامات عراقي اعلام کردند: اين کتاب زايران را به زيارت نکردن مراقد مقدسه تشويق مي کنند. اين کتابها تلاش بيهوده اي پس از شکست عمليات هاي تروريستي، براي منصرف کردن زايران از برپايي شعاير حسيني است.

شيخ محمود الصافي، دراين باره گفت: برخي از مقامات سلفي کتاب هايي را بين زايران امام حسين(عليه السلام) که با پاي پياده به کربلا مي آيند، توزيع مي کنند و آنها را تشويق مي کنند به زيارت مراقد مقدس نيايند.

الصافي افزود: اين کتابهاي چاپ شده در عربستان شامل احاديث غيرصحيح  منسوب به پيامبر اکرم(ص) است و اين روشي است که اين گروه هاي سلفي در جنگ فکري اهل بيت و هوادارانشان دنبال مي کنند.

بنابر گزارش ابا»،  ام علي، زاير امام حسين(عليه السلام) در اين باره گفت: شعاير حسيني امروز هويت پيروان اهل بيت(عليهم السلام) است که به وسيله آن تمدن را به جهان نشان مي دهيم.

ما با اولياي خدا به خداوند تعالي نزديک مي شويم و اين شعاير ميراثي از زمانهاي گذشته است. سليم جاسم، زاير ديگر گفت: گروه هاي تروريستي پس از شکست در منصرف کردن هواداران امام حسين(عليه السلام) از عقايدشان با ايجاد انفجار، رعب و وحشت و کشتار، اين بار از روش ديگري وارد شدند.
نظرات بینندگان