arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان از نگاه کاسیاس

دروازه‌بان پورتو بهترین دروازه‌بان جهان را یان اوبلاک اعلام کرد. شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ایکر کاسیاس از اوقات فراغت خود در آخر هفته استفاده کرد و چند دقیقه‌ای را با فالوورهایش گذراند. دروازه‌بان پورتو از هواداران خواست از طریق هشتگ #IkerResponde سوال‌هایشان را بپرسند. او دروازه‌بان محبوبش را انتخاب کرد و به تحسین تیم‌های حاضر در لالیگا پرداخت. همچنین درباره موضوعات دیگری صحبت کرد.

بهترین دروازه‌بان: این سوال خیلی از کاربران بود. اگر بخواهم اکنون یک دروازه‌بان را انتخاب کنم او کسی نیست جز یان اوبلاک.

ژوزه مورینیو: با او هیچ مشکلی ندارم. زمان‌های که با هم سپری کردیم به ما تعلق دارد. لحظات خوب و کمی خوب را گذراندیم.

روند بهبودی: دوره جدیدی را شروع کردم. باید کمی بیش از قبل از قلبم کار بکشم. باید آرام آرام پیش بروم و عجله‌ای در آن نیست.

خامس رودریگس: در یک بازی خیلی به تیم کمک می‌کند. پای چپ فوق‌العاده‌ای دارد. بازی‌اش را خیلی دوست دارم. در خطاها و کرنرها بازیکن خطرناکی است. اگر به او اجازه فکر کردن بدهید توپ را به جایی که می‌خواهید می‌فرستد.

شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا: در این تابستان یوونتوس به خوبی خود را تقویت کرد. اکنون خیلی زود است که در این رابطه صحبت کنیم. این بازی‌ها به زودی قرار است شروع شود.

ژائو فلیکس: آینده خوبی خواهد داشت. او بازیکن باهوشی است. از او می‌توانند استفاده زیادی بکنند. او باید بداند به تیمی پیوسته که خواهان جام است. همچنین هواداران او را به عنوان جایگزین آنتوان گریزمان می‌بینند.

توپ طلا: فان دایک بهترین مدافع فصل گذشته بود. انتخاب برنده توپ طلا سخت است. چه کسی شایسته‌اش است؟ باید برای هر پست یک توپ طلا اختصاص دهند.

ژاوی: او ویژگی‌های یک مربی را دارد. خوشحالم که او مانند رائول گونسالس، ژابی آلونسو و ویکتور والدس به مربیگری مشغول شد. آنها در آینده به سرمربیان بزرگی تبدیل خواهند شد.

دروازه‌بانی در تیم ملی اسپانیا: خیلی خوب پوشش داده شده است. تنها سه دروازه‌بان نیستند. برخی دیگر هم هستند و می‌خواهند به تیم ملی بروند یا به آن بازگردند. این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد. ایجاد رقابت خوب است و می‌توانیم موفق باشیم.

اخراج مارسلینو: درک شرایط سرمربی که به همه اهدافش رسید و برکنار شد سخت است. تنها توضیحی که می‌توان داد این است رابطه مربی و مدیریت به مشکل برخورده بود. در چنین شرایطی معلوم است چه کسی باشگاه را باید ترک کند.

رافائل نادال: باید از نادال در هر شهر اسپانیا یک مجسمه بسازند. او یک الگو برای همه است. ما خوش شانس هستیم که چنین ورزشکاری را در این سطح دیدیم.

تیم ملی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲: خیلی سخت است که دوباره این دوران تکرار شود. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما از آن دوران برای چند دهه صحبت خواهد

نظرات بینندگان