arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

وزير ارشاد:سياست ما اکران محدود برخى از فيلمها بجاى توقيف و نمايش ندادن است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس تصمیماتی که از چندی پیش در معاونت های مربوطه وزارت ارشاد اجرایی شده است، بجای این که یک فیلم به طور مثال توقیف شود و به نمایش در نیاید به صورت محدود اجازه نمایش در تهران یا برخی از شهرستان ها به آن داده می شود.

به گزارش انتخاب، سید محمد حسینی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره اکران نشدن برخی فیلم ها در شهرستان ها اظهار داشت: برخی از فیلم ها به دلیل پرداختن به مسائل خاصی که شاید مبتلابه کلان شهرها است و جنبه هشدار برای خانواده ها به منظور مراقبت بیشتر داشته باشد، فقط در تعدادی از شهرهای کشور اکران می شوند.

وی افزود: اما در برخی از شهرستان ها این مسئله موضوعیت ندارد و بی جهت ممکن است برای خانواده ها دغدغه ها و دل مشغولی هایی ایجاد کند.

حسینی گفت: این موضوع بنا بر تشخیص مسئولان مربوطه است و گاهی اوقات اکران محدود برای برخی از فیلم ها تعیین می شود، یعنی به این صورت نیست که مانند گذشته بگوییم فیلم ها یا در تمام کشور یا در هیچ جایی اکران نشوند.

وی افزود:بجای این که یک فیلم احیاناً توقیف شود و به نمایش در نیاید به صورت محدود اجازه نمایش در تهران یا برخی از شهرستان ها به آن داده می شود.
نظرات بینندگان