arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

شباهت هاشمی​رفسنجانی و احمدی​نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته​نامه آسمان نوشت: به لحاظ روشی محمود احمدی​نژاد همانگونه رفتار می​کند که هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهور و صدارتش رفتار می​کرد. او هیچ​گاه از مدیران خود که در تنگنا افتادند، حمایت نکرد.

به گزارش انتخاب، آنها را در تنگنا گذاشت تا یک به یک حذف شوند. این مثل معروفی بود که هاشمی پشت مدیرانش نیست. امروز نیز همان روش را محمود احمدی نژاد برگزیده است. او نه تنها پشت هیچ یک از مدیران اصولگرای خود نیست بلکه بعضا خود عاملی برای فروکاهیدن انها است.

نگاه کنید به عزل صفارهرندی و محسنی اژه​ای وزرای فرهنگ و اطلاعات تنها چند روز مانده به پایان عمر دولت و نگاه کنید به تغییرات پیاپی در کابینه و عزل یک به یک وزرا و حتی عدم حضور در جلسه استیضاح کردان.

احمدی ​نژاد اما همانند هاشمی رفسنجانی، اگر پشت مدیران خود را خالی می​کند ولی همانند او از کیان خانواده​اش دفاع می کند. دفاع هاشمی از پسرش مهدی را قیاس کنید با دفاع احمدی​نژاد از اسفندیار رحیم مشایی. مشایی دیگر رئیس دفتر احمدی نژاد نیست بلکه عضوی است از یک خانواده که این روزها شاخ و برگ گرفته است. «حامیان احمدی​نژاد» که این روزها جریان انحرافی خوانده می​شودند، در واقع تشکیلات این خانواده هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رحمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
0
0
هاشمی خیلی بهتره
شیرفرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
6
هاااااا ای که وگفتی اییییییی یعنیی چه؟؟؟؟؟
كبير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
نويسنده اين مقالات را معرفي كنيد
نظرات بینندگان