arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸

مجتهد فعال توئیتری عربستانی: پس از حمله به عربستان، بن سلمان دوز مصرف آرام بخش را دو برابر کرده

مجتهد افشاگر اسرار خاندان سعودی؛ روحیه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی پس از حمله به تاسیسات نفتی آرامکو را نامناسب معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فعال رسانه‌ای و افشاگر اسرار خاندان سعودی بعد از عملیات پهپادی ارتش یمن علیه تأسیسات نفتی عربستان سعودی، با انتشار پستی در صفحه توییترش حالت روحی سران این کشور را نامناسب خواند.او شامگاه چهارشنبه در حساب توییتری خود درباره روحیه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی پس از حمله به تاسیسات نفتی عربستان نوشت:

«بن سلمان ولیعهد سعودی پس از حمله بقیق در وضعیت ناامیدی و آشفتگی قرار دارد. این وضع او را وادار کرده است مصرف داروهای آرام بخش را دو برابر کند. او در ظاهر خویشتنداری و وانمود می کند همه چیز خوب است اما در واقع مضطرب و نگران است و در آینده نزدیک به مرحله فروپاشی عصبی می رسد.
آل سعود این بار از بیم سرنوشت نفت و جنگ خانمان برانداز اوضاع را جدی گرفتند و این باور در آنان ریشه دواند که اجازه ندهند نابود شوند.» 

گفتنی است؛ ارتش یمن شنبه اعلام کرد که با ده فروند پهپاد تهاجمی به تأسیسات نفتی سعودی در «بقیق» و «خریص» واقع در شرق عربستان سعودی حمله کرده است. ارتش یمن هدف از این حمله را پاسخ به تهاجم نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن و محاصره این کشور طی چند سال گذشته عنوان داشته است. بر اثر این حمله، ۵۰ درصد از تولید نفت سعودی کاهش یافت و قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد

نظرات بینندگان