arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰

پیامکهای مشکوک برای قطع یارانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


طی روزهای اخیر پیامکهایی از شماره های رند برای برخی شهروندان ارسال شده و به انها اعلام گردیده که یارانه انها قطع شده است .

به گزارش سرویس اقتصادی "انتخاب"؛ این در حالی است که مسوولان استانداری و ستاد هدفمندی یارانه ها از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده وعنوان میکنند که یارانه هیچ کس به واسطه ارسال یک پیامک قطع نمیشود .

درعین حال انها نیز پاسخ قطعی به شهروندانی که اینگونه پیامکها را دریافت کرده اند نمیدهند و انها را به ماه بعد حواله میکنند و میگویند اگر یارانه شما واریز نشد , به ستادهای استانی مراجعه کنید تا بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ما , یکی از شهروندانی که چنین پیامکی را دریافت کرده بود گفت : پیامک با نام سرپرست خانوار امده و در ان عنوان شده که به دلیل برخورداری از منزل مسکونی و خودرو , یارانه شما از این ماه قطع میشود .

او اظهار داشت این پیامک باعث ایجاد استرس در خانواده من شده چرا که در یک محله پایین شهر زندگی میکنم و اگر یارانه ام قطع شود با مشکل مواجه خواهم شد .

پیگیری این شهروند برای منبع ارسال پیامک از سوی مسوولان نیز به نتیجه ای نرسیده است .

وی اظهار داشت : پیامک مشابهی نیز برای یک از آشنایانش ارسال شده است .

تلاش خبرنگار ما برای دسترسی به یکی از مقامات مسوول سازمان هدفمندی یارانه ها به نتیجه ای نرسید و هیچ کس حاضر به پاسخگویی نشد .

شایان ذکر است بر اساس اظهارات مقامات مسوول در سازمان هدفمندی یارانه ها , قرار شده تا در دور دوم هدفمندی یارانه بیش از 10 میلیون  خانوار از اقشار ثروتمند وکسانی که بیش از 10 درصد مبلغ یارانه دریافتی درامد دارند قطع شود .

بنا بر این اظهارات در مرحله اول با ارسال نامه به این افراد از انها خواسته  میشود که خود از دریافت یارانه انصراف دهند و در مرحله بعد دولت وارد عمل خواهدشد , اما در هیچ کدام از این اظهارات حرفی از اعلام پیامکی به میان نیامده بود .

به گزارش انتخاب به نقل از قدس؛ طبق اظهارات مقامات مسوول یارانه کسانی قطع خواهد شد که حداقل درماه حدود 4 میلیون تومان درامد داشته باشند . این درحالی است که پیامک ها برای کسانی ارسال شده که زندگی انها به کمک یارانه ها اداره میشود.
نظرات بینندگان