arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰

واکنش سردار صفوی به نامه اوباما به رهبر انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در واکنش به نامه اخیر رئیس‌جمهور امریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اگر خطراتی متوجه ایران شود، از ابزارهای مختلف سیاسی و غیره برای دفاع از منافع خود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نشست خبری که به منظور برگزاری یادواره ملی شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر موضع ایران در قبال ارسال نامه از سوی اوباما به مقام معظم رهبری در خصوص تنگه هرمز گفت: تنگه هرمز یک گذرگاه استراتژیک هم برای تجارت جهانی و هم برای انرژی جهان است.

وی افزود: از این تنگه 15 تا 17 میلیون بشکه نفت خارج می‌شود و ایران از آنجایی که مقتدرترین کشور منطقه است و چون سواحلش از دهانه فاو تا گواتر دریای عمان کشیده شده، به همین دلیل تضمین کننده امنیت انرژی جهان بوده و این امنیت را یک امنیت دسته جمعی می‌داند.

صفوی در پایان تاکید کرد: اگر خطراتی متوجه ایران شود، از ابزارهای مختلف سیاسی و غیره برای دفاع از منافع خود استفاده خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
احسنت بر درايت سردار بزرگ . اينو بهش ميگن درايت و هوشمندي كه در عين اقتدار تنش ها و خطر ها را دفع مي كند. خدايا سايه شاگردان مقام معظم رهبري امثال سردار صفوي را بر سر اين ملت حفظ كند
نظرات بینندگان