arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

باید درس مقاومت و ایستادگی را به فرزندانمان بیاموزیم

رییس پلیس پایتخت گفت: از معلمان می خواهیم درس مقاومت در مقابل زور و ظلم را به فرزندان بیاموزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس پایتخت گفت: از معلمان می خواهیم درس مقاومت در مقابل زور و ظلم را به فرزندان بیاموزند.

 سردار رحیمی در مراسم آغاز بازگشایی مدارس در اولین روز مهر در مدرسه شاهد تقواپیشگان گفت: ما مدتها تلاش می کنیم این روز و آغاز سال تحصیلی در کمال آرامش برگزار شود.

وی با بیان اینکه این ایام مقارن شده است با دومین روز از هفته دفاع مقدس ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی نوکر مردم ایران و خدمتگزار آنهاست و هرچه در توان داریم برای امنیت و آرامش خواهیم گذاشت و برای توسعه امنیت تلاش خواهیم کرد.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ما حافظان نظم و امنیت با اعتقاد و انگیزه راه شهیدان را ادامه می دهیم، خاطرنشان کرد: ما امروز در یک جنگ ناجوانمردانه وارد شده ایم البته ما نمی خواهیم این جنگ باشد اما می بینیم که وزیر امور خارجه ما در کشوری است که مدعی آزادی است اما نمی تواند از یک ساختمان خارج و به ساختمان دیگری وارد شود در حالی که براساس پروتکل به دلیل وجود ساختمانهای سازمان ملل همه آنجا آزاد هستند.

وی ادامه داد:ما با این انسان های ناجوانمرد و ملعون روبرو هستیم که هدف شان مردم است از همین رو باید دست در دست هم دهیم و مقاومت کنیم.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: از معلمان می خواهیم درس مقاومت در مقابل زور و ظلم را به فرزندان بیاموزند چراکه آینده متعلق به فرزندان مان است و مجموعه حکومت در آینده در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. اگر درس ایثار و مقاومت را به کودکان نیاموزیم همواره باید نوکر بوده و زیر سلطه زورگویان باشند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان