arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

آسمان تهران صاف تا کمی ابری/ افزایش نسبی دما در روزهای آینده

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران گفت که آسمان استان صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و وزش باد و در مناطق جنوبی و غرب استان در ساعت بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران آسمان استان تهران را صاف تا کمی ابری دانست و گفت: طی روزهای آینده روند تدریجی افزایش دما خواهیم داشت.

محمدمهدی عشقی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت آب‌وهوای استان تهران اظهار کرد: طی روزهای آینده روند تدریجی افزایش دما خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و وزش باد و در مناطق جنوبی و غرب استان در ساعت بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

عشقی به کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۱۰ درجه در استان تهران اشاره و بیان داشت: در ارتفاعات شرقی و شهرستان‌های فیروزکوه و آبعلی این کاهش دما محسوس بوده به‌طوری‌که روز دوشنبه کمینه دما در فیروزکوه به ۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران به افزایش نسبی دما در روزهای آینده اشاره و خاطرنشان کرد: بیشترین دما برای امروز ۳۴ درجه ثبت‌شده و در روزهای آینده به ۳۶ درجه خواهد رسید.

نظرات بینندگان