arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

با این وزیر، فتحی و فتح الله هیچ فرقی ندارند

رضا مردمی نوشت: دربی ۹۰ ناخودآگاه مرا به خاطره ای قدیمی برد، خاطره تلخ همسایه خروس بازمان که تفریحی به جز جنگ انداختن خروسش با سایر خروس های اطراف نداشت!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رضا مردمی نوشت: دربی ۹۰ ناخودآگاه مرا به خاطره ای قدیمی برد، خاطره تلخ همسایه خروس بازمان که تفریحی به جز جنگ انداختن خروسش با سایر خروس های اطراف نداشت!

از قضا همسایه دیگرمان در بازگشت از شهرستان خروسی آورده بود که تحت هیچ شرایطی در مسابقه با رقیب قدیمی بباز نبود ! این نباختن سبب شد تا همسایه خروس باز دور از چشم صاحبش او را ربوده و با کت و بال بسته مقابل خروس پرمدعایش قرار داده تا او هم باخت هایش را جبران کند!

استقلال سه چهار فصل اخیر شباهتی عجیب به آن خروس دست و پا بسته و بی دفاع دارد! مدیران منتسب به وزیر ورزش به گونه ای این تیم را بسته و وارد مسابقات میکنند که تمام نیم فصل اول ها را از دست داده اند، این همه جابجایی بازیکن در حاای که رقیب سنتی کمترین تغییر را در ترکیبش دارد چه علتی می تواند داشته باشد؟! آیا این چنین مدیریت کردن در مجموعه بزرگی مثل استقلال و هدر دادن فرصت و سرمایه و فراری دادن استعدادهای شایسته ای مثل صیاد منش، نورافکن ، پاتوسی و قبل از آن جباروف، امید ابراهیمی ، مجید حسینی، تیام و ...خدمت است یا خیانت؟!

کاری که فتحی ، افتخاری و افشار زاده با همکاری خطیر و توفیقی و... با استقلال کردند چه شباهتی به آنچه در دنیای حرفه ای فوتبال اتفاق می افتد دارد؟

همه از گرایشات رنگی وزیر با خبرند و حضور چنین راس هرمی که مالکیت مشترک هر دو تیم بزرگ پایتخت را عهده دار است عملکرد مدیران منتسب را تحت الشعاع قرار میدهد.بر این منوال میتوان پیش بینی کرد که تلاش و رایزنی های مدیری با سابقه مثل فتح الله زاده که سخت در حال یارگیری بوده و حتی بدنبال گزینه جانشینی استراماچونی نیز هست ره به جایی نبرده و نهایتا او نیز مجبور به تمکین از وزیر و اطرافیانش خواهد بود.مشکل اساسی استقلال نه بازیکن و مربی و حتی مدیرعامل است که مالک مشترکش با رقیب سنتی ست.او که در اداره تیمهای تحت تصرفش عملکردی عادلانه و بی طرف نداشته است.استقلال مادامیکه این وزیر هست چاره ای جز صبر و ساختن با وضع موجود ندارد.پس بهتر لست فتح الله زاده اعتبار خود را برای روزهای پس از وزارت سلطانی فر نگه دارد.

نظرات بینندگان