arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

غیبت احتمالی رونالدو در هفته پنجم سری A

مائوریسیو ساری اعلام کرد احتمالا کریستیانو رونالدو جدال هفته پنجم لیگ ایتالیا برابر برشیا را از دست بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در هفته پنجم رقابت های لیگ ایتالیا باید برابر برشیا قرار گیرد. مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از این دیدار که قرار است فردا برگزار شود، گفت: رونالدو از نظر عضلانی دچار مشکلاتی است و به همین خاطر احتمال دارد نتواند در این دیدار ما را همراهی کند. بعد از ۳ بازی در هفت روز البته طبیعی است بازیکنان چنین شرایطی پیدا کنند و باید ببینیم او چه شرایطی هنگام بازی خواهد داشت. عوامل زیادی است که باید در نظر گرفته شود و از الان نمی‌توان صحبت کرد و اگر تشخیص بدهیم که او نیاز به استراحت دارد حتما این کار را خواهیم کرد و برابر برشیا از دیگر مهاجمان خودمان استفاده می کنیم.

شاگردان ساری که برتری دو بر صفر برابر اتلتیکومادرید را با تساوی دو بر دو عوض کردند، این هفته در لیگ ایتالیا به زحمت توانستند هلاس ورونا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. دیدرای که کریستیانو رونالدو یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و زمینه ساز گل دیگر یووه نیز بود.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت: برشیا تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می کند و حضور ماریو بالوتلی نیز انگیزه این تیم را بیشتر کرده است و قطعا تیم خطرناکی نسبت به قبل شده است.

نظرات بینندگان