arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

«گوگل میت» چیست؟ / آشنایی با سرویس کنفرانس ویدیویی حرفه ای گوگل

بدون هیچ مقدمه ای بهترین تعریف برای گوگل میت این است که یک راه عالی برای همکارانی است که در یک اتاق نیستند اما باید در تماس باشند و تبادل نظر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بدون هیچ مقدمه ای بهترین تعریف برای گوگل میت این است که یک راه عالی برای همکارانی است که در یک اتاق نیستند اما باید در تماس باشند و تبادل نظر کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل میت یک پلتفرم تماس ویدیویی با کنفرانس است که در درجه اول برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و همکاران را از راه دور را برای تعامل در زمان واقعی پیوند می دهد.

در یک تماس اصلی گوگل میت، حداکثر 25 نفر می توانند به طور یک جا در فیلم با یکدیگر صحبت کرده و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. اگر در ردیف های عضویت بالاتر گوگل میت مشترک شوید ، تعداد افرادی که می توانند به یک تماس بپیوندند به 50 یا 100 نفر نیز می رسد.

برای راه اندازی و شروع کنفرانس های ویدئویی گوگل میت به یک حساب G Suite پرداخت شده نیاز دارید ، اما هر فردی که دارای یک حساب کاربری گوگل استاندارد است می تواند در جلسه گوگل میت شرکت کند. پلت فرم مذکور در همه مرورگرهای وب کار نمی کند. به عنوان مثال در سافاری عملکردی ندارد و در گوگل کروم بهترین عملکرد را دارد.

گوگل میت، همچنین با عنوان Google Hangouts Meet شناخته می شود که طراحی شده است تا ده ها نفر را در جلسه مجازی به هم برساند و این افراد از هر کجا با دسترسی به اینترنت با یکدیگر صحبت و تبادل اطلاعات کنند. این یک راه عالی برای ارتباط همکارانی است که در همان ساختمان کار نمی کنند.

«گوگل میت» چیست؟ / آشنایی سرویس کنفرانس ویدیویی حرفه ای گوگل

_G Suite Business برای هر کاربر 12 دلار آمریکا هزینه دارد. با این کار می توانید همزمان با 50 نفر ملاقات کنید

_G Suite Enterprise برای  هر کاربر 25 دلار آمریکا هزینه دارد. با این کار می توانید همزمان با 100 نفر ملاقات کنید

هر لایه G Suite همچنین دارای فضای ذخیره اضافی گوگل درایو و گزینه های پیشرفته امنیت داده ها است. نسخه هایی نیز برای مدارس و مربیان ساخته شده است که گوگل به طور رایگان در برخی از موسسات ارائه می دهد.شما با استفاده از كدی كه هنگام برنامه ریزی جلسه برگزار می شود ، به گوگل میت ملحق می شوید.

برای پیوستن به یک جلسه آنلاین کاری از شما خواسته می شود قبل از پیوستن ، یک کد ملاقات سفارشی را وارد کنید. سازنده جلسه می تواند یک لینک مستقیم ارسال کند ، که برای عضویت در جلسه ، فقط باید یک بار کلیک کنید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام تنظیم آن باید به گوگل میت اجازه دهید به تلفن یا دوربین و میکروفون رایانه شما دسترسی پیدا کند.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان