arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

مرگ‌بارترین روز جاده‌های کشور در تابستان امسال چه روزی بود؟

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه در تیرماه و مردادماه امسال به ترتیب ۸.۴ و ۱۰.۴ درصد افزایش تردد داشتیم، گفت: متاسفانه شمار جانباختگان تصادفات ما در سر صحنه یک درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت و ۲۴ نفر بیشتر کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده پلیس راه کشور با تشریح وضعیت تصادفات رانندگی در تابستان امسال از افزایش جانباختگان در این فصل خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار سید تیمور حسینی در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، به تشریح و آنالیز وضعیت تصادفات رانندگی در تابستان امسال پرداخت و گفت: در طرح تابستانی امسال در مجموع روزانه ۳۰۰ میلیون کیلومتر در جاده‌ها پیمایش داشتند.

وی با بیان اینکه در تیرماه و مردادماه امسال به ترتیب ۸.۴ و ۱۰.۴ درصد افزایش تردد داشتیم، گفت: متاسفانه شمار جانباختگان تصادفات ما در سر صحنه یک درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت و ۲۴ نفر بیشتر کشته شدند.

به گفته حسینی، تعداد جانباختگان سرصحنه تصادفات رانندگی در تابستان امسال ۲۵۷۳ نفر بود.

وی درباره مرگبارترین روز تابستان امسال در جاده‌ها نیز گفت: طبق آمارهای ما ۱۶ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی در روز جمعه جان خود را از دست دادند و بر این اساس جمعه مرگبارترین جاده‌های کشور بوده و کمترین مرگ‌ها نیز مربوط به روز شنبه است که ۱۱ درصد از کل جانباختگان صحنه تصادفات جان خود را در این روز از دست دادند.

نظرات بینندگان