arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب با حمایت ویژه یکتانت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب با حمایت ویژه یکتانت

اهمیت آب شیرین، حفظ و بازیابی آن درپی افزایش جمعیت و معضل کمبود آب، هرروز در حال افزایش است و از این رو باعث می‌شود توجه افراد بسیاری به صنعت آب و فاضلاب جلب شود. به همین جهت نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه، سالانه با حضور بسیاری از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی در زمینه‌ی صنعت آب و فاضلاب برپا می‌گردد.

پانزدهمین دوره این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌های فعال در این حوزه است تا دستاوردها و محصولات جدید خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان صنعت آب قرار دهند و با توجه به روند تقاضای بازار و جهت رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند. در این دوره آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، لوله و اتصالات و شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی ارائه خواهد شد.

همچنین حضور شرکت‌های الکتریکی برجسته، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات در این نمایشگاه، این فرصت را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌سازد تا جهت آشنایی با فن‌آوری و تکنیک‌های جدید، به تبادل نظر بپردازند و از جدیدترین و نوین‌ترین محصولات بهره‌مند شوند.

ستاد برگزاری این دوره از نمایشگاه نیز جهت اعتلا و انعکاس بیشتر توانمندی‌های این صنعت در ایران و جهان، قصد دارد با رویکردی متفاوت، خدمات ویژه‌ای را برای هرچه بهتر معرفی کردن شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران در این نمایشگاه ارائه نماید.

یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، مصمم است تا با حمایت از پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب ایران و همکاری با عوامل برگزارکننده، از تولید و صنعت ملی حمایت کند و در کمک به حفظ این نعمت مهم الهی سهیم باشد. همچنین با پوشش خبری مناسب و اطلاع‌رسانی به شرکت‌های فعال در این صنعت، انجام تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی نقش پررنگی را در برگزاری این نمایشگاه با حضور حداکثری شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، ایفا می‌کند

نظرات بینندگان