arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

مخاطبان شبکه های مهم بین المللی پای سخنان حسن روحانی

بسیاری از شبکه های مهم بین المللی با شروع سخنان حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برنامه های عادی خود را قطع کردند و برای پوشش مستقیم به سالن اجلاس سازمان ملل متحد رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مخاطبان شبکه های مهم بین المللی پای سخنان حسن روحانیالعربیه عربستان، سی ان ان آمریکا، المیادین لبنان، روسیاالیوم، الاخباریه سوریه، الجزیره، شبکه جهانی تلویزیون ترکیه (TRT world) و نیز رادیو اسپوتنیک عربی، به طور مستقیم سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را پوشش دادند.

شبکه های رسمی دیگری از جمله یورو نیوز، المنار و ان بی ان لبنان نیز این سخنرانی را پوشش دادند و العربی شبکه قطری که از لندن روی آنتن می رود نیز در جمع شبکه هایی بود که چهارشنبه شب مخاطبان خود را پای سخنان حسن روحانی نشاند.

بسیاری دیگر از شبکه ها نیز در بخش خبرهای فوری خود ، گزیده هایی از سخنان روحانی را زیرنویس کردند و خبرگزاری های بین المللی نیز از همان لحظات اول در ستون خبرهای فوری خود اظهارات رئیس جمهوری را منتشر کردند که از میان آنها پایگاه ها و خبرگزاری های آناتولی ، آسوشیتدپرس ، رویترز ، فرانسه، عربی 21 و اسکای نیوز امارات و تله سوار ونزوئلا را می توان نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روزچهارشنبه در سخنانی که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در جمع شمار بسیاری از هیات های بلندپایه کشورهای مختلف ایراد کرد ؛ دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات مهم منطقه ای و بین المللی را تشریح کرد .

روحانی در سخنان خود با انتقاد از عهدشکنی های آمریکا درخصوص موضوع برجام ؛ گفت : من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه است . اگر پاسخ آری می‌خواهید همان طور که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده‌اند، تنها راه برای گفت‌وگو، بازگشت به تعهدات است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان