arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل در نیمه نخست به رختکن رفتند.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

موقعیت های حساس

بازی بسیار گرم و پرسرعت آغاز شد و در همان دقایق اولیه سپاهان توانست دو بار به طور نصفه و نیمه تا دهانه دروازه پرسپولیس نزدیک شود که در رسیدن به گل ناکام بود.

در دقیقه نهم بازی، سپاهان صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت محکم و پرقدرت استنلی با واکنش خوبی از سوی بیرانوند همراه شد و راهی به دروازه نیافت. پنج دقیقه بعد سپاهان فرصت دیگری را با ارسال روی دروازه خلق کرد که این موقعیت به علت تعدد پرسپولیسی در محوطه جریمه دفع شد.

در دقیقه ۱۸ پرسپولیس نخستین فرصت جدی خود را ایجاد کرد که این فرصت تک به تک میان نادری و دروازه‌بان پرسپولیس با خروج مناسبی از سوی نیازمند همراه شد.

در دقیقه ۲۳ خطرناک‌ترین فرصت بازی از دست رفت. ارسال پرسپولیسی‌ها به روی دروازه در داخل محوطه شش قدم به براندائو رسید اما ضربه او در حالی که هیچ مزاحمتی هم نداشت، به اوت رفت. یک دقیقه بعد براندائو مجددا موقعیت دیگری را از دست داد تا حسرت پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشته باشد.

پرسپولیس که رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفته بود، توانست در دقیقه ۲۷ فرصت دیگری را خلق کند که شوت بازیکن پرسپولیس با دخالت مدافع سپاهان به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۴ ضد حمله سریع پرسپولیسی‌ها در داخل محوطه جریمه به براندائو ارسال شد که او یک قدم عقب تر از توپ بود و نیازمند صاحب توپ شد.

در دقیقه ۴۰، روی ارسال اوت بلند پرسپولیسی ها به داخل محطوه جریمه سپاهان، علی علیپور صاحب موقعیت شوت زنی شد و توپ را به قسمت خارجی تور دروازه زد تا چند بازیکن دچار اشتباه شوند و به نشانه گل، خوشحالی کنند.

در دقیقه ۴۴، مهدی کیانی با تکلی خشن مهدی ترابی را زمین گیر کرد. این حرکت با اعتراض محمدحسین کنعانی زادگان همراه شد و داور به کیانی و کنعانی زادگان کارت زرد نشان داد و در ادامه به سمت محسن خلیلی رفت و به او هم کارت زرد داد.

این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت پورقاز، گولسیانی، شایان مصلح، مهدی کیانی، کومان، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی.

نظرات بینندگان