arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸

سردار نقدی: در وصیت نامه تمامی شهدا، جز تأکید بر پیروی از ولایت چیز دیگری دیده نمی شود

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تحریم های دشمنان قسم خورده نظام، ملت ایران را مقاوم تر از قبل کرده و استکبار را به عقب رانده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تحریم های دشمنان قسم خورده نظام، ملت ایران را مقاوم تر از قبل کرده و استکبار را به عقب رانده است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: چکیده آرمان تمامی شهدا، ولایت فقیه است که اگر نگاهی در وصیت نامه تمامی شهدا بیاندازیم، جز تأکید بر پیروی از ولایت چیز دیگری دیده نمی شود.

وی با اشاره به این که ولایت فقیه، نجات بخش انسان ها از سختی هاست اظهار داشت: شهدا برای تأمین رفاه و امنیت مردم، از همه هستی و جان خویش گذشتند و با گام برداشتن در مسیر قیام عاشورا، مردم را به سمت نور و روشنایی هدایت کردند.

وی تصریح کرد: گام برداشتن در مسیر حق و اطاعت از خداوند متعال، همان آمال و هدف شهداست لذا اگر میخواهیم در برابر طاغوت به پیروزی دست یافته و شرمنده شهدا نشویم، باید در مسیر شهدا حرکت نمائیم.

نقدی با بیان این که رژیم بعث در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره از حمایت های مادی کشورهای استکباری برخوردار بود اظهار داشت: عراق جنگ را با ۲ هزار و ۷۰۰ عراده تانک آغاز کرد ولی در حالی که یک هزار تانک خود را در طول دوران دفاع مقدس از دست داده بود، در پایان، جنگ را با ۵ هزار و ۴۰۰ عراده تانک به پایان رساند.

وی افزود: حمایت های مادی استکبار از عراق در حوزه هواپیمای جنگی نیز نمایان است به گونه ای که ۱۰۰فروند هواپیمای جنگی عراق در ابتدای جنگ، به ۶۰۰ فروند افزایش یافت و این در حالی است که در طول جنگ، یکصد هواپیمای عراق سرنگون شده بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: استکبار که در مقابله با ایران جز شکست، بهره دیگری نبرده، ۴۰ سال ایران را با تحریم مواجه کرد ولی در همین شرایط نیز ایران روز به روز پیشرفت کرد و کشورهای استکباری به عقب رانده شدند.

وی تأکید کرد: فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکار، امروز از مرزها فراتر رفته و مردم فلسطین، لبنان و یمن با تأسی از آن، در برابر دشمنان خود ایستاده اند که نمونه ای از آن را می توان در هدف قرار گرفتن پالایشگاه نفت عربستان توسط پهبادهای یمن مشاهده کرد.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای قرچک تقدیر به عمل آمد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظرات بینندگان