arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸

وزنه‌برداری قهرمانی جهان| هفتمی داوودی در حرکت یک ضرب دسته فوق سنگین/ تالاخادزه؛ باز هم رکوردشکنی، باز هم طلا

وزنه‌برداران فوق سنگین کشورمان موفق به کسب مدال در حرکت یک ضرب مسابقات جهانی نشدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان و در روز پایانی مسابقات که در تایلند در حال برگزاری است، ظهر امروز مسابقات دسته فوق سنگین مردان در گروه A برگزار شد که علی داوودی و محسن دادرس نمایندگان ایران در این دسته با 8 وزنه بردار از کشورهای بلاروس، برزیل، ارمنستان (2 وزنه بردار)، گرجستان، ترکمنستان، تایوان و الجزایر به رقابت پرداختند.

حرکت یکضرب:

محسن دادرس کار خود را در این دسته و در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه 181 کیلوگرمی شروع کرد که موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم نیز وزنه 186 کیلوگرمی را بالای سر برد. دادرس در سومین حرکت موفق به مهار 190 کیلوگرمی نشد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان دهمی به پایان برد.

علی داوودی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در حرکت اول وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 198 کیلوگرمی نشد. وی در سومین حرکت نیز در مهار وزنه 199 کیلوگرمی ناکام بود تا به عنوانی بهتر از هفتمی در این دسته نرسد.

در این وزن لاشا تالاخادزه از گرجستان با 220 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا رکورد جهان را نیز به نام خود ثبت کرد. گور میناسیان از ارمنستان با 212 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ولید بیدانی از الجزایر با 200 کیلوگرم برنز گرفت.

 

نظرات بینندگان