arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸

جدیدترین به روزرسانی گوشی «گلکسی A70» سامسونگ از هدفون Type-C پشتیبانی می کند

شرکت کره ای سامسونگ برای گوشی گلکسی A70 به عنوان  یکی از بهترین محصولات میان رده برند خود یک به روزرسانی جدید در نظر گرفته است که شامل یک سیستم عامل جدید با پیشرفت دوربین ، ارتقای امنیت و پشتیبانی از هدفون های نوع C  است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت کره ای سامسونگ برای گوشی گلکسی A70 به عنوان  یکی از بهترین محصولات میان رده برند خود یک به روزرسانی جدید در نظر گرفته است که شامل یک سیستم عامل جدید با پیشرفت دورجدیدترین به روزرسانی گوشی «گلکسی A70» سامسونگ از هدفون Type-C پشتیبانی می کندبین ، ارتقای امنیت و پشتیبانی از هدفون های نوع C  است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این به روزرسانی ظرفیت کلی سیستم را افزایش داده است. نسخه سیستم عامل A705GMDDU3ASI2 با 648 مگابایت حجم عرضه می شود و در حال حاضر در هند در دسترس کاربران است.

 

سامسونگ عملکرد اثر انگشت زیر صفحه را نیز به نمایش گذاشته است که اکنون باید قابل اطمینان تر و قوی تر باشد. افزون بر این ها کیفیت دوربین نیز ارتقا یافته است و کلیه مسائل مربوط به پایداری و کیفیت تصویر حل شده است. یكی از ویژگی های جالب دیگر اضافه شدن هدفون Type-C است كه جك جایگزینی برای جك 3.5 میلی متری در اختیار کاربران قرار می دهد. پچ امنیتی سپتامبر نیز بخشی از آخرین به روزرسانی گوشی گلکسی A70 است.

متأسفانه ، روند اخیر سامسونگ برای اضافه کردن برنامه های شخص ثالث همچنان ادامه دارد زیرا به روزرسانی با برنامه های بوکینگ و اسنپ چت نیز همراه است. به هر حال این به روزرسانی طی هفته های آتی به مرور وارد گوشی های کاربران در سراسر دنیا می شود.

نظرات بینندگان