arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

گوشی وان پلاس 7T به روزرسانی جدیدی دریافت می کند / قابلیت ضبط اسلوموشن با سرعت 960 فریم در ثانیه

گوشی وان پلاس 7T یک به روزرسانی جدید دریافت می کند که شامل تغییراتی در دوربین خواهد بود و قابلیت ضبط حرکتی بسیار کند را با سرعت 960 فریم در ثانیه فراهم می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی وان پلاس 7T یک به روزرسانی جدید دریافت می کند که شامل تغییراتی در دوربین خواهد بود و قابلیت ضبط حرکتی بسیار کند را با سرعت 960 فریم در ثانیه فراهم می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه گوشی جدید وان پلاس با فهرستی طولانی از تغییرات مواجه است اما ضبط ویدئویی اسلوموشن یا بسیار کند نیز یکی از جدیدترین قابلیت ها است که بر اساس گفته وان پلاس در به روزرسانی نسخه بعدی در دسترس کاربران خواهد بود.

گوشی وان پلاس7T با بروزرسانی بعدی ضبط حرکتی بسیار کند را با سرعت 960 فریم بر ثانیه دریافت می کند. این شرکت به طور رسمی تأیید کرد که قصد دارد این امکان را با با وضوح 720p به ارمغان بیاورد. این یک گام مهم و رو به جلو نسبت به نسل پیشین تلفنهای وان پلاس است که از ضبط 480 فریم بر ثانیه در همان وضوح پشتیبانی می کنند. با این حال ، سنسور موجود در این تلفن قادر به عکسبرداری از 960 فریم بر ثانیه نیست ، بنابراین به احتمال زیاد از درون یابی برای دستیابی به آن فریم ها استفاده می کند.

7T با استفاده از دوربین فوق العاده عریض خود ، قادر به ضبط فیلم های 4K  نیز خواهد بود. پیش بینی می شود که ضبط 2160p فقط به دوربین اصلی و تله فوتو محدود شده است. وان پلاس 7 پرو نیز در ابتدا این گزینه را نداشت اما با به روزرسانی اندروید 10 که هفته گذشته به بازار عرضه شد این ویژگی را دریافت کرد.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان