arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

از ترخیص هفت مصدوم تا بستری شدن یک نفر در ICU واژگونی اتوبوس بندرعباس-مصدومین

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات وضعیت مصدومین واژگونی اتوبوس صبح امروز در بندرعباس پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات وضعیت مصدومین واژگونی اتوبوس صبح امروز در بندرعباس پرداخت.

دکتر فاطمه نوروزیان  با بیان اینکه بازه سنی مصدومین از ۲۰ تا ۵۰ سال است، افزود: صبح امروز پس از واژگونی اتوبوسی که از استان فارس به هرمزگان در حرکت بود، سرنشینان این اتوبوس که ۲ زن در بین آن‌ها مشاهده می‌شد توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند که البته طبق آخرین اخبار دریافتی با اضافه شدن دو مصدوم دیگر تعداد مصدومین ۱۹ نفر در مراکز درمانی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۹ نفر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال داده شدند، اظهار کرد: از این تعداد یک نفر خانم بود که سه نفر ترخیص شده و ۶ نفر باقیمانده ۵ نفر در بخش اورژانس جراحی و یک نفر در بخش آی سی یو قرار دارد.

نوروزیان با اشاره به اینکه پنج مصدوم راهی بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد یک نفر خانم بوده و یک نفر تاکنون ترخیص شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اضافه کرد: همچنین پنج مصدوم در بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) نیز تحت مداوا هستند که از این تعداد سه نفر ترخیص، یک نفر به دلیل پارگی دست تحت درمان و یک نفر به دلیل مشکل در مهره کمر تحت درمان است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان