arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

پیش بینی باران ۴ روزه در ۱۲ استان / شمال ۷ درجه سرد می‌شود

سازمان هواشناسی از باران، رعد و برق و وزش باد شدید ۴ روزه در ۱۲ استان خبر داد و اعلام کرد: در نوار ساحلی دریای خزر دما ۵ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان هواشناسی از باران، رعد و برق و وزش باد شدید ۴ روزه در ۱۲ استان خبر داد و اعلام کرد: در نوار ساحلی دریای خزر دما ۵ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز با نفوذ جریان خنک شمالی روی نوار شمالی کشور برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، ابرناکی، بارش باران و برای شمال خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال آذربایجان شرقی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و در شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد روی خواهد داد.

سه شنبه 9 مهرماه برای گیلان و مازندران بارش پراکنده پیثش بینی شده و از بعدازظهر به تدریج پدید کاهش ابر روی می‌دهد. امروز دریای خزر مواج بوده و دما در نوار شمالی کشور 5 تا 7 درجه کاهش می‌یابد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرده از ساعات بعدازظهر امروز در جنوب کشور برای نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان،‌جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

این شرایط درساعات بعدازظهر فردا برای برخی مناطق کرمان، جنوب شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان روی می‌دهد. روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر برای برخی مناطق سیستان و بلوچستان، برخی مناطق کرمان، شمال هرمزگان و جنوب خراسان جنوبی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان